1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bijna, echt bijna had ik hem retourgemeld bij Bol.

En iets hield me tegen, want een beetje chillen is wel mijn ding. Ik zit niet helemaal lekker in het velletje, dus misschien zorgt dit wel voor wat afleiding. Een beetje suf gamen zonder dat iets moet. Ik weet het niet. De game lijkt me wel vet, ik heb hem een uurtje gespeeld, maar ik kan niet zeggen dat ik helemaal hooked ben.

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind het misschien wel de beste game ooit samen met Breath of the Wild.
    Beter dan GTA V, veel toffere missies en side content.

Moet alleen nog chapter 5 & 6 spelen, voordat het definitief een classic is.

Vind het ook frapant dat hier zoveel op de game gezeken word. Overal op het internet zijn mensen lyrisch.
    En dat je AC Odyssey beter noemt is echt beschamend, vind Odyssey bij lange na niet eens de beste AC.

Oftewel zou hem nog een goede kans geven :).
    Eerste chapter is een soort tutorial van alle gameplay mechanics en introductie van characters, daarna word je in een ontiegelijk vette wereld losgelaten.

Laatst bewerkt: 6 nov 2018
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja heel eng die verschillende meningen. Bah!

Smok3y vindt dit leuk.
  4. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Mogen mensen best vinden, snap het zelf alleen niet :+.

Hebben al die zeikers nooit RDR 1 gespeeld? Als je echt letterlijk GTA op een paard verwacht is het niks voor jou inderdaad.

Graphics heb ik zelf één minpuntje gevonden, soms (vooral overdag) lijken de schadows een beetje dithered.
    Maar dat komt door de PS4 Pro die checkerboard resolutie heeft met temporal AA. Dus vraag mij af of dat op de Xbox One X ook is?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jij noemt Odyssey niet goed. Heb je Origins gespeeld? Wellicht had je de verkeerde verwachtingen en is de game niks voor jou.

Dat hele argument vind ik zò zwak.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :) Ik ga hem zeker de kans geven. Ik heb trouwens nooit iets gezegd over AC Odyssey, wel over HZD en dan vooral het grafische gedeelte.

7. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, Origins uitgespeeld.
    Odyssey tot lvl 20 ongeveer, ga daar zeker nog mee verder hoor.
    Odyssey is ook geen verkeerde game, maar zou hem zelf tot nu toe met een 7/10 oid beoordelen.

Al die typische Ubisoft elementen storen mij heel erg.
    Torens beklimmen om de map te uncoveren, met een vogel als soort drone enemies scouten etc.
    Dat is echt in elke Ubisoft game hetzelfde. Ubisoft mag wel weer een nieuwe Rayman maken, dat vond ik echt een onvergetelijke topper.

RDR 2 is echt 10/10 materiaal voor mij persoonlijk.

Horizon: Zero Dawn is voor mij ook de enige console game die ik verder kan verzinnen die misschien grafisch nog wat mooier is dan RDR 2.
    Al vind ik de belichting van bijv. de maan 's nachts echt zo ongelofelijk vet in RDR 2, zoiets heb ik nog nooit in een game gezien!

VERDER WIL IK ABSOLUUT NIET ALS 1 OF ANDERE PR GUY VAN ROCKSTAR OVERKOMEN!!
    ALS JE AC ODYSSEY BETER MOOIER ETC VIND DAT MAG NATUURLIJK!!
    Iedereen zijn eigen smaak.

Laatst bewerkt: 6 nov 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.740
    Frustratiepuntje: een kast met 3 of 4 lades looten. Duurt ongeveer 87 uur om 4x op X te drukken en Arthur tering sloom zo'n la te zien open trekken

Daz, Smok3y en Tim vinden dit leuk.
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zo dacht ik er ook over.

Oproep aan alle "anders denkenden": willen jullie snel mogelijk deze topic verlaten? Boor vooral geen discussie aan of *gasp* durf je mening te geven. Daar hebben we namelijk de forum politie (forum users zelf) voor om je weg te zetten als "zeiker", om elke afwijkende en niet-getolereerde mening bij voorbaat al zoveel mogelijk de kop in te drukken. Dank u!

Smok3y vindt dit leuk.
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou helemaal prima toch? Bepaalde dingen in RDR2 storen mij weer. Bijvoorbeeld het op X moeten rammen om te rennen vind ik ouderwets. Dan stel ik in dat je rennen kunt togglen door 1x op X te drukken. Maar dat werkt weer niet meer paardrijden dus dat is ook onhandig. Dus terug naar default. Ga ik een stuk paardrijden, is ie moe. Wil ik hem eten geven, gaat dat als volgt: L1 indrukken om naar satchel te gaan, dan 2x R1 om naar horse stuff te gaan, dan met de rechterstick naar de categorie die ik wil en vervolgens met R2 en L2 naar het item dat ik hem wil voeren om vervolgens L1 los te laten om het aan mn paard te geven!
    Ja sorry hoor, er is toch wel iemand in die 6 jaar die heeft gezien dat dat hele radial menu zo omslachtig is?

Of in t begin van de game, ik moet op een legendarische beer jagen. Het lukt me om hem neer te knallen, en ik gooi de legendary pelt op mn paard. Geen idee wat ik er mee moet, de game geeft aan dat ik er een talisman van kan maken. Ik ga maar naar de trapper, loopt met de pelt naar em toe maar zie niks van een talisman. Kan hem alleen verkopen, maar ik kan er beter iets van craften. Moet ik naar de missie dude? Ik kon hem niet houden aangezien hij ruimte innam en ik kon bv geen stranger helpen die een ritje wilde achterop. Dus ik maar naar mn kamp om m daar te storen. Geen chests te zien. Ik drop em maar ergens neer en wordt opeens samen met de pelt geteleporteerd en krijg de melding dat de pelt ergens op een convenient place is opgeslagen. Dus ik kan gewoon dingen opslaan in mn kamp? Oh nee toch niet, het blijkt dat na het wegrijden dat ik de pelt heb achtergelaten en dat hij is getransporteerd naar.. de trapper.
    Ja what the fuck?

Dat zijn rare dingen. Ik kan nog doorgaan over t bounty systeem, of t waanzinnig slechte combat systeem (die shootouts zijn toch helemaal niet bevredigend?) etc, of dat je helemaal geen keuzes kan maken in deze game. Kijk, ik vind het echt een topgame en heb veel plezier, maar als ik dan roep dat ik Odyssey leuker vind ben je opeens een 'zeikerd' die 'de game niet snapt'. Dat slaat nergens op, en ik vind het bizar dat iedereen zo makkelijk langs dit soort dingen kijkt.

Daz, Smok3y, Jimmy J. en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Jezus Tyrant. Nu wil ik hem weer niet meer spelen:+

Tyrant vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je moet naar de fence voor die talisman. Stond er ook. Alleen heeft dit spel zoveel elementen dat ik ook veel vergeet van wat er gezegd is

13. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dit is toch wel een puntje hoor!! Zit zelf nu op 80%

14. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ben ik het eigenlijk wel allemaal mee eens, maar ik stoor mij daar dan weer niet zo aan.
    Omslachtige controls ben ik wel van Rockstar gewend. Ga nu maar eens Vice City spelen, dan denk je al helemaal WTF.

Ik vind de combat/shootouts dan weer helemaal fantastisch een gunshot heeft echt een punch/impact op de enemy door de zieke physics van de Euphoria engine. Vind er alleen wel heel weinig weapon types in zitten, maar zal ook wel aan het tijdperk liggen.

Zifnap vindt dit leuk.
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die game komt uit 2002 en Rockstar gebruikt nog steeds hetzelfde principe, in RDR1, en in GTA5. Volgens mij is iedereen het er over eens dat ze dat wel eens mogen vernieuwen zoals vrijwel elke game in t afgelopen decennium :p

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind er eigenlijk niks mis mee. Ben het nu al gewend en eigenlijk is alles gewoon netjes gesorteerd. Stoor me eerder aan knoppen die hetzelfde zijn. Heb nu al zo vaak op m'n paard willen springen maar dat ik dan iemand wurg. Of dat ik per ongeluk iemand omver rij tijdens cinematic view of gewoon per ongeluk omdat het besturen van dat paard zo raar is af en toe

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Blijf het idd vaag vinden dat R* daar stug aan blijft vast houden. Je weet namelijk bij hun dat het geen kwestie is van we kunnen niet beter maar echt een bewuste keuze is om de controls er zo in te houden

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Highlight. :+

19. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ach, tuurlijk mag iedereen een andere mening hebben. Het valt gewoon wat op dat hier in dit topic RDR2 steeds afgezeken wordt terwijl het overal op internet de hemel in geprezen wordt. Maar ja, boeiend. Iedereen een andere smaak, andere criteria. Daar zijn forums ook voor.

Vermaak me zelf nog steeds enorm met RDR2. Ben net in Chapter 3 aangekomen. Veel te lang over Chapter 2 gedaan :+ Wat ik ook geweldig vind aan de game is hoe Rockstar elk personage heeft neergezet en er (tot nu toe) een mooi samenhangend geheel van heeft gemaakt. Ik geniet echt van de gesprekken tussen Arthur en andere gang-members. De voice-acting is ook echt enorm goed!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Internet staat vol met klachten over controle lol.

Deel Deze Pagina