Haha dat is best wel gaar inderdaad. Begin van de game is geld best wel veel waard, vooral als je bountys wil afkopen. Tot act 3 en een bepaalde missie en vanaf daar zit je gewoon elke keer easy boven de 2000. Opeens alle struggle weg, heel tent geupgrade, elk wapen geupgrade, paardje, outfitjes.
Al mn wapens zijn mooi gemaakt en geupgrade. Duurste paard gekocht en weet ik veel wat allemaal. Alle trinkets en nog steeds 2000 over toen. Heeft iemand Gavin al gevonden
Ik ga ook stuk om mensen die tientallen uren hebben lopen vissen voor de Legendary Channel Catfish. Denk dat die niet te vangen is
Wat een fantastisch spel eigenlijk. Ik vermaak me prima, terwijl ik het eerst maar een beetje zozo vond. Ik vind het echt geweldig, maar ik snap nog steeds niet dat wanneer ik bijvoorbeeld voor een missie een hogere score wil behalen, dat wanneer ik een replay mission doe, dat ik bepaalde zaken ineens niet meer heb? Minder kogels, ineens geen pijlen voor mijn boog, minder geld enzenz. Ik zit pas in act 2 (ben overnieuw begonnen) Hoe zit dat nou?
Replay zorgt ervoor dat je met het minimale wordt opgezadeld. Toen ik dat hoorde, kon goud voor missies mij gestolen worden, want de beste manier om 70 gold mission achievement te halen is door telkens te dagen voor een missie en dat herladen als het niet gelukt is. Totaal mijn tijd niet waard. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Welke is dat ? Ik ben met die 14e legendary fish een uur bezig geweest,had hem nog niet ben maar weggegaan Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Heb net toch even gegild als een meisje zeg! Lekker paardje rijden, bospaadje in, mooi blokhutje. Lopen naar blokhutje, is mooi. Deurtje open.... beer!!! ... Beer boos ( snap niet hoe ie door de deur is gekomen hoor ) Deurtje dicht, op een rennen gezet en terug naar het dichtstbijzijnde dorp.
Rockstar met hun throwbacks. Bounty waar je achter Mark Johnson moet. Spoiler Verander zijn naam en je krijgt John Marston, dat hele verhaal erachter was ook gewoon Red Dead Redemption. Feels bad man.
Is die echt niet te vangen ? Waarom staat die dan op de kaart .. rockstar Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik denk echt van niet. Iemand bij Rockstar zou hebben gezegd van wel. Maar ik denk dat het gewoon een legende is zeg maar
het is hier best stil haha gisteren nog eens het geluk gehad om klein 2uurkes te spelen. 2de Homestead overvallen , zij missie van die kerel die zijn circusdieren kwijt was en verder wat nieuwe kleren gaan kopen en naar kapper gegaan. Zalig gewoon dat je zo weinig progressie maakt omdat je jezelf gewoon verliest Had wel een vraagje over de Homesteads.. gaat dat echt alleen als dat via een missie is met je kampleden of kan je ook gewoon zo die huizen tegenkomen en overvallen? Ligt er dan dezelfde loot als wanneer je het met een missie doet?
Niet dat ik weet. Heb zelf de eerste Homestead via een missie gedaan en de rest gewoon binnengevallen tot nu toe. Er zijn er maar 7 of 8 van die homesteads volgens mij.