Alsof je iemand die "Ken" heet serieus moet nemen.. Papa & Mama teveel Barbie gekeken? /Mod Veel plezier met je vakantie
Zit ook een nogal onbekende character in Street Fighter die zo heet.. Weet het niet zeker hoor. En ja mijn naam is kansloos, kwam uit de random Microsoft name generator rollen toen ik mijn Xbox Live account maakte in 2005, toen ik 14 was..
Grapje joh. Dacht oprecht dat het een troll account was maar schijnbaar niet. Game vanavond weer eens opgepakt na een paar weken. Toch wel weer genieten. 2 uur gespeeld maar weer geen reet opgeschoten. Heb ook gewoon te weinig tijd. Helaas
Kan je gewoon negeren ja. Deed het in het begin ook veel te veel (omdat ik het leuk vond) maar je hoeft het niet te doen ofzo
Vraagje over de overgang naar de epilogue: Spoiler Neem je eigenlijk iets van bezittingen mee naar de epilogue? Heb ik bijvoorbeeld met John ook nog de Legendary spullen die ik met Arthur bij de trapper gekocht heb? Ik heb net een bazen outfit bij elkaar gejaagd.
Spoiler Je neemt alles mee. Het enige wat je niet meer kunt is (bepaalde) side-quests afronden. Trapper missies waren bijvoorbeeld niet meer beschikbaar. Wat ik niet weer is welke missies je wel of niet kunt doen en of ze dit inmiddels hebben veranderd. EDIT nav post NLegendKiller: Je neemt paarden en geld niet mee. Geldt overigens ook voor consumables.
De maatregelen die ze gaan treffen tegen grieving zie ik op zich wel zitten. Ben benieuwd hoe ze gaan uitpakken. https://www.rockstargames.com/newswire/article/60804/Red-Dead-Online-Beta-Update
Logisch RDR2 is net 2 maanden uit. Ik vermaak me er wel mee. Ook als vindt ik de besturing de grootste bottleneck.
Hebben jullie onderstaand filmpje (soort review) trouwens gezien? Het gaat over de grote problemen van RDR2, met name qua wereld- en missiedesign. Hoewel ik van het spel genoten heb ben ik het helemaal met deze kritiek eens. Ik hoop echt dat in de toekomst Rockstar eens goed gaat reflecteren en moderniseren.