1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb dat het meeste met het verhaal. Zo langdradig op momenten. Arthur ben ik inmiddels wel meer gaan waarderen dan Micah, waar ik sinds 1,5 hoofdstuk door heb waar dit heengaat. Dutch is imo een overrated personage, waar Arthur juist terecht het karakter is waar je mee speelt. Alleen de combinatie van al die personages en het verhaal waarbij je steeds maar loopjongen voor iedereen moet spelen en op het laatst gewoon niet meer weet waarom je het doet. Tsja, dat doet me gewoon denken aan GTA 5. Het enige verschil met jouw post is dat ik dan wel weer wat met de wereld heb, want die immersie moet je imo wel een beetje zelf maken... als een soort van rol die je speelt.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hmmm, RDR2 doet het qua immersie en exploren juist heel goed vind ik, alleen moet je soms wel heel erg goed zoeken of geduld hebben. Voor veel dingen moet je als gamer precies op het juiste tijdstip op de juiste plek zijn. Maar er zijn zat activiteiten, sidequests of hints die juist wel iets waardevols opleveren. Alleen al de juiste dieren jagen kan allerlei 'armors' opleveren met gameplay voordelen, geld ligt er meer dan genoeg verspreid in de speelwereld waardoor je haast geen inkomsten via de storyline nodig hebt etc. De "Treasure Hunt" paden vind ik zelfs geniaal mooi opgezet, al zijn het er helaas niet super veel. (GTA V doet dit beduidend slechter, al is de speelwereld ansich wel indrukwekkend mooi opgezet en qua verhouding haast perfect, maar wanneer het op interactie aankomt voelt het wel leeg aan helaas)

    Wat betreft dat vissen.. Koop het juiste aas, ga naar de juiste spot en je vangt eigenlijk altijd binnen no-time grote vissen of de legendarische vis waar je eventueel naar op zoek bent. De juiste vis-techniek wil ook helpen, zorg dat je aas rustig blijft bewegen zonder de vissen af te schrikken. Kostte vaak meer tijd om die vissen 'te posten' dan ze te vangen omdat je er altijd maar eentje tegelijk kunt meesleuren, anders... :lol:

    Ik kan mij juist nooit goed inleven in games van Bethesda omdat die werelden altijd heel erg 'copy-paste' aanvoelen en de NPC's allemaal robots zijn die volgens een vaste looplijn een beetje heen en weer 'slenteren' op een vaste plek in de speelwereld. Behoorlijk 'immersie brekend' vind ik, helemaal als je dan ook nog voor de tiende keer binnen een uur "I used to be an adventurer like you, until I took an arrow to the knee." krijgt te horen. :F:
    Wat ik ook altijd mis in Bethesda games zijn levendige steden, maar dit zullen we dan maar onder de noemer gebrek aan rekenkracht wegschrijven ofzo..

    Alleen Fallout 4 heeft mij iets lang(er) kunnen boeien, maar dit kwam voor 90% door het zelf kunnen bouwen van vestigingen en het tevreden houden van je 'inwoners' hiervan. Dat schepte een band, iets wat ik bijvoorbeeld in het zeer kille Skyrim totaal mistte.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wat ik dus al die tijd dacht, is dat de hele gameplay meer als far cry zou zijn: jagen zodat je de huid kan gebruiken voor een grotere tas, na elke rit je paard afstoffen, een wortel geven, verplicht koken anders verhonger je.

    Maar dat hoeft dus allemaal niet! Jammer dat ik niet eerder aan dit spel ben begonnen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zoals jij het zegt klinkt het gewoon nog kutter haha.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb echt alle sympathie verloren voor een paar personages. Damn. Bijna aan het einde van de game denk ik... althans vlak voor de epiloog hoofdstukken. Zie eindelijk echt goed de Arthur waar iedereen zo lyrisch over is. Duurde even. :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Mag tijd worden dat je die een keer ziet jongen :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels uitgespeeld. Ben gisteren tot na middernacht nog bezig geweest.
    Arthur dood, maar niet echt door Micah. Hij kreeg wel flink wat klappen, maar stierf uiteindelijk op een rots samen vluchtend met John aan TB. Nu met John spelen in de epiloog hoofdstukken. Zal Arthur wel een beetje missen, al is die gast wel veel te lang trouw gebleven aan Dutch, veel langer dan goed voor hem was. Benieuwd hoe die epiloog hoofdstukken zijn en vooral hoelang. :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lol besef me nu dat ik die epiloog nooit heb afgemaakt (wel einde gezien op YT). Duurde me echt veel te lang/geen zin meer in.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb er inmiddels na wat stront scheppen ook even geen zin meer in. Gisteren veel te lang doorgespeeld. Ga dat beetje bij beetje doen, anders maak ik het nooit helemaal af. 8)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De epiloog duurt even om op gang te komen, maar dan heb je ook wel wat. :D
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je weet dat ik geen probleem heb met spoilers. Dus zet het maar in een tag. Wil het graag weten. :D
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Geduld Yellow, geduld. Maar ik vond het de moeite waard. Je moet alleen even door het begin heen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maar geduld heb ik niet. Toe, please? :'-(:rolleyes:
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dit is nu eenmaal een game waar je de tijd voor moet hebben, EN nemen!

    Wat mij betreft mogen er wel meer van dit soort games komen. Al die details, het realisme, dat zien we tegenwoordig nog maar amper terug in games.
    Kan Rockstar niet eens een Tweede Wereld oorlog shooter maken?? :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je hebt google neem ik aan?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    30 gr = RDR2 VOOR YELLOW
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    RDR 2 epiloog begint nu ook mooi op gang te komen. Leuk om weer een oude bekende te zien. :cool:
     
    Zumpelvelder en Barbabravo vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lang doorgespeeld gisteren en vannacht. Inmiddels ruim op weg in epiloog 2:
    Huis staat. Was al helemaal vergeten dat Uncle een personage uit deel 1 is. Leuk om Sadie ook weer terug te zien na ''al die jaren.'' Vind haar eindelijk tot zijn recht komen en datzelfde gaat op voor John. Jammer toch van Arthur, maar we gaan wraak nemen. Het enige wat ik kut vind om te weten is dat John in deel 1 al aan zijn eind komt en dat dat maar enkele jaren na de epiloog van deel 2 is. Die scene destijds was zo ontzettend kunt. Abigail redt het in die game ook niet. Maar goed. Hierna maar eens wat zij dingen doen. Ben de laatste dagen echt door het verhaal geraasd, steeds wel even een korte pauze om het iets beter in mij op te nemen. Dutch haat ik nog steeds, maar minder dan Micah. Benieuwd waar mijn dikke fortuin blijft, heb nergens met Arthur 10K op kunnen pakken en ik heb met John nu 400 dollar ongeveer, maar we zien wel. Epilogen zijn echt waardige stukken, maar dan vooral het tweede deel. Gewoon nice. :)
     
    Yi-Long en Barbabravo vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu helemaal uitgespeeld, kan aan andere dingen beginnen. Ondanks het langdradige geen slechte game, dat laatste stuk en dat dead eye moment in epiloog 2 maakten het wel af. Mooi afgesloten nu en cash als water. Geen idee wat ik met dat geld ga doen. Denk een dikke Arabier kopen. :+ Hele bijzondere game op momenten, maar blij dat ik nu aan zij dingen kan beginnen. :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoe vond je het om tijdens de missie met Sadie weer terug te komen in het gebied van deel 1? Dat voelde voor mij echt als thuiskomen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina