1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

1. Yellow 13

Yellow 13 QOTY 2019 XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3.178
    Het zal mij een zalige rotzorg wezen. Ik ben dat eeuwige verzamelen in console games echt goed zat. In bijna iedere MMORPG gaat het een stuk sneller en hoef je niet de halve wereld over. RDR 2 heeft echt wel serieuze minpunten... behalve het verhaal vanaf act 5 ongeveer en sommige side quests. Het is zonde van de overwerkte mensen bij Rockstar en de deadline van de game destijds, anders had er nog zoveel meer uit gehaald kunnen worden. =(

2. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    371
    Haha ja als de game je niet zo goed ligt moet je daar niet aan beginnen indd :9

Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    3.178
    True, maar het ging lang goed. Verhaal gewoon uitgespeeld. 80% is nog wel redelijk netjes. Dat verzamelen in deze game trek ik gewoon niet. Van frustratie maar Witcher 3 opgestart en mijn Playstation 4 even ge├╝pdate. :D

Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    3.178
  5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    425
    Net klaar met het verhaal.

dacht nog zeker een paar missies dat Arthur nog gewoon zou leven toen hij daar op die berg lag totdat Charles zei dat hij hem begraven had :'-(:'-(:'-(:'-(

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    425
    Lees ook net dat rdr2 van de gamepass gaat binnenkort, mooi op tijd dus.

Deel Deze Pagina