Hm ik heb al wel die Sharpshooter skill challenge gehaald van "shoot the hat off 2 people' maar die sombrero volgens mij niet unlockt. Moet die avatar award online gehaald worden misschien?
Heb een nieuwe avatar award, een hoed! Weet alleen niet hoe ik hem gehaald heb.. Volgens mij door paar van de bad guys snel dood te schieten achter elkaar? Welke awards kun je nog meer krijgen? En hoe?
dit heb ik gevonden op een site ik denk dat ze wel kloppen: Gentleman's Kledingvoorschrift: Voltooi de Rockstar Games Social Club "Skin Het te winnen" uitdaging. Lady's Finest: Voltooi de Rockstar Games Social Club "Skin Het te winnen" uitdaging. Posse t-shirt: ontgrendeld als de multiplayer community een niet nader genoemd bedrag bereikt in de "Strike Het Rich!" uitdaging. Red Dead Redemption logo t-shirt (rood): Open een kist ten noordwesten van Riley's opladen in een afgebrand gebouw. Rockstar logo t-shirt (geel): Open een kist boven op de zolder aan het Marston Farm huis Beecher's Hope. Sombrero: Schiet op de hoed van een vijand in de Expert-modus Doel. het kan onduidelijk zijn want het is vertaald hier een link naar het origineel: http://www.cheatcc.com/xbox360/reddeadredemptioncheatscodes.html (ergens onderaan
Ik heb al een aantal x een hoed van iemands hoofd afgeschoten, maar die award heb ik nog steeds niet gehad... hoe kan dit?
Ik heb hem gelijk in het begin met Casual aiming gehaald dus expert is niet nodig. Je moet het poppetje wel levend houden he, niet die hoed met hoofd en al eraf schieten
Ik kreeg m net bij toeval, was flink aan t knallen, opeens een award. Is in ieder geval geen expert mode voor vereist.
Ik zie hier een hele lijst staat maar op Xbox live bij Avatar creator en dan bij awards zie ik voor RDR maar 5 staan. Niet 9 ofzo.....hmmmm. Volgens mij stond het op de eerste pagina eerst dat er 9 awards waren.
Ik heb nog nooit iets gekocht van avatar kleding maar ik sta op het punt om nu het RDR kostuum te kopen, ik heb nog punten. Maar nu wil ik wel weten of je deze niet kan unlocken in de game zelf?
Alleen dit Gentleman's Attire --- Complete the Rockstar Games Social Club "Skin It To Win It" challenge. Dat is gewoon een challenge die je uiteindelijk in de game zal krijgen?
Maybe ook handig om startpost te veranderen? Want die klopt voor geen meter. Heb het maar voor jouw gedaan met credit aan iedereen in dit topic voor de locaties: Sombrero Shoot somebody’s hat off. Posse T-Shirt Complete The Strike It Rich! Rockstar Challenge. Eind Mei Black on Red RDR Logo T-Shirt In een uitgebrande huis in Riley's Charge ten oosten van Rio Bravo in New Austin. Yellow Rockstar Logo T-Shirt Safe house Breachers Hope op de 2de verdieping in een kist. Op de Great Plains. Lady’s Finery Social Club Challange Skin It To Win It. Gentleman’s Attire Social Club Challange Skin It To Win It. Foto locatie Yellow Rockstar Logo T Foto locatie Black on Red RDR T