1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Meestel met games waar je good/bad kunt zijn is de keuze wel gemakkelijk.
    Zoals bij deze zie ik het ook al: Help de huifkar beschermen tegen bandieten, óf help de bandieten..
    Verdedig de bank, óf overval de bank.

Eigenlijk is het altijd wel erg duidelijk wat goed of slecht is.. Alleen zijn sommige veel makkelijker dan de ander.
    Nadeel aan bad guy zijn is (denk ik) dat je in 'gewone' dorpen niet meer naar winkels etc mag.. Of dat bepaalde mensen je niet 'belonen' voor je goede doel.
    Daarentegen 'neem' je zelf natuurlijk gewoon die beloning als bad guy :9 Toch denk ik dat ik als brave lucky luke ga strijden :D

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga niet één bepaalde kant op. Ik zie wel hoe ik wat ga aanpakken. Echter denk ik wel dat ik meer zal neigen naar de 'slechte kant' omdat het meestal leuker is om de slechterik te zijn in games. Althans, dat is mijn mening.

Het is ook goed dat NPCs respawnen, want in een filmpje werd genoemd dat als je iedereen in een stadje doodt, het verandert in een ghost town. Als dit voor de rest van je playthrough zo blijft, is het minder leuk.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tijdens die GT TV aflevering hadden ze het over ezels, ik dacht even dat ze bedoelden dat je met een ezel begint en later paarden krijgt. Maar het bleek om de mulitplayer te gaan. Opzich zou ik het wel heel tof vinden als je de game met een ezel zou beginnen...en dat je dan met die ezel een stadje binnenloopt,etc.

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Met een mexicaanse hoed op en een fles tequila in de hand :lol:

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Begreep dat je een andere outfit kan nemen of een andere bandana moet opzetten, zodat men je niet meer herkend. Waarschijnlijk mag je dan de winkel gewoon in. Wat zo bandana allemaal niet kan doen hè ;)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    M'n broer zei dat hij de graphics in die nieuwste footage soms gewoon echt niet mooi vond, en ik ben het er wel mee eens, lang niet alles is prachtig te noemen. Maar then again, het is een idioot grote game wereld , stampvol met details, dus dat gaat dan ten koste van iets. het zal mij in elk geval niet echt gaan storen.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik neem aan dat je broer het heeft over de laatste trailer ? Dat waren namelijk alleen maar cutscenes. En die zijn niet zo mooi nee. Realtime gameplay daarentegen ziet er wel gruwelijk goed uit.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij bedoelt vooral wat je bij Gametrailers TV kunt zien, de nieuwste aflevering. Ben het er wel mee eens, genoeg stukken dat ik dacht ' damn, dit is best lelijk te noemen' . Maar it is, what it is.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh, hoort het niet zo te zijn dat cutscene's mooier horen te zijn dat realtime graphics? :confused:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij net als GTA IV, zijn de graphics in de cutscenes exact hetzelfde als de realtime ingame graphics :)

11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ik had het inderdaad over GTA IV. Cutscenes vond ik helemaal niet zo speciaal maar ingame vond ik het echt heel mooi uitzien. Dat is bij dit spel denk ik ook zo.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    soms poetsen ze in-engine cutscenes nog wel wat op en voegen ze wat effecten toe. Metal Gear is daar volgende mij wel een goed voorbeeld van. Maar je hebt ook ontwikkelaars die dat niet doen en soms zelfs in de cutscenes in een lagere resolutie op de disc zetten.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Volgens mij zijn alle previews en reviews tot dusver aardig positief over hoe het er allemaal uitziet, dus het zal allemaal wel goed zitten. Tuurlijk zal het allemaal nog wel een stukje mooier kunnen, maar och... boeiuh. Als de game zelf maar vet is.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het belangrijker dat het schieten en dekking zoeken lekker werkt. In GTA was dit imho maar matig, niet te vergelijken met een "echte" shooter als Gears of War bijvoorbeeld.

Hoop dat ze het gevoel van Red dead revolver er een beetje in hebben gehouden, daar kwamen je kogels echt lekker hard aan.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/91&ch=1&sd=0?ep=91&ch=1&sd=0

Als je die gameplay videos ziet, dan zie je vind ik echt hele vette combat met die guns, alleen de manier waarop die ventjes doodvallen vind ik er al fantastisch uitzien, en ik hoop als je in bijvoorbeeld de benen van iemand schiet, dat deze ook echt mank zal lopen. Weinig games hebben dit, Rainbow Six: Raven Shield op PC comes to mind..maar verder...niks. Ik hoop dat het free-aiming beter werkt dan GTA IV idd, hopelijk een beetje meer Saints Row 2/Godfather II achtig.

Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  16. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Haha! Dat stukje waarin ie die gast aan een touw meesleurt is geniaal. :9

En die cutscene heb ik maar overgeslagen ivm spoilers.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Spoilers vallen mee hoor, het is een vrij spoilervrije cutscene :). Maar met die lasso is inderdaad gewoon hilarisch, en volgens mij kun je dat dus echt bij iedereen doen. Iedereen lasso'en , op je rug gooien, naar je paardje en dan hem meesleuren...als je zoiets online ook kunt doen, dan ga je gegarandeerd gieren als een gek, haha.

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind het altijd jammer om te lezen, dat sommige mensen games met een goede gameplay afstraffen omwille van de graphics en ook wel framerate. Als het dan om een game van Rockstar gaat moet het opeens niet uitmaken. Meten met twee maten ? ;)

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, bij Rockstar zorgen ze er gewoon voor dat de sfeer/gameplay zo goed is, dat je de graphics vergeet. Zo vind ik Bully nog altijd 1 van de betere games op de 360, al is dat zo ontiegelijk lelijk. En ik ben wel een graphichoer, al zeg ik het zelf

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Bully....fuuuuuuck, die was echt zo tof. Die speelde ik nog op PS2. Canis Canem Edit heette ie toen, grafisch gewoon voldoende maar niks baanbrekends inderdaad. Maar die sfeer was echt king gewoon, en de missies waren heel erg tof, met erg veel plezier die game gespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina