1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus waarom zie ik zo'n plaatje , doet alleen maar meer zeer :+

    Shit ik zit nu al in me hoofd , met als hij eerder in de winkels komt te liggen ,
    dat ik het gewoon niet kan laten om hem niet te kopen ,
    en dat terwijl ik hem gepreordered heb bij Mediaoffer ! ff serieus is dit ziekelijk of hebben meerdere mensen dit ?
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Maar omdat ik te lui ben om naar de winkel te lopen wacht ik lekker tot ie op de deurmat ligt (Ook bij Mediaoffer besteld.)

    Na het zien van het LE doosje heb ik wel een beetje spijt dat ik de normale editie heb besteld, Maar aan de andere kant zijn de extra's de hogere prijs gewoon niet waard.

    Zag net wel dat ik voor volgende week vrijdag middag een afspraak heb staan, Even een email sturen dus om die te verzetten :D
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik heb de game nog nergens besteld, want het maakt niet uit of ik het vandaag of volgende week doe. Maar als ik het bestel is het bij mediaoffer. Het is hetzelfde als met Alan Wake, ik had kunnen wachten tot MM of Saturn em heeft en dan kijken hoe duur ie is, maar stel hij is duurder dan 45 euro, dan had ik em beter bij mediaoffer kunnen bestellen, en aangezien ie morgen officieel uitkomt zou het te laat zijn voor Mediaoffer en heb ik hem pas na het weekend :).

    Maar nee, stel ik zou RDR volgende week ergens zien liggen voor 60 euro, en ik heb hem al besteld voor 45 ...dan blijft dat mooi zo :)
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    never mind beelden blijken oud spel te zijn ahhaha
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  5. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er al het vertrouwen in dat het een geweldige game wordt maar een 10 hoeft niet perse een echte 10 te zijn. Ze kunnen ook alleen hele cijfers geven en valt het soms de ene kant uit of de andere.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een 10 dan ook een raar begrip , er kan naar mijn idee geen enkel spel een 10 krijgen , want dat betekend dat het Perfect is.
    En er zijn geen games die echt helemaal perfect zijn.
    Want geloof me als je de game 20+ uur speelt dat je heus wel dingetjes tegenkomt die een klein beetje tegenvallen (niet dat dat erg is) maar dat is gewoon nou eenmaal zo.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ach, reviews moet je sowieso met een korreltje zou nemen. Tegenwoordig krijgt elke game een 10. Al ga ik er wel van uit dat dit mijn GOTY gaat worden.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    10's zijn cijfers die je gewoon kunt verwachten van die official magazines, maar het betekent sowieso dat het een prima game is, en niet een 7 of 8....;)
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een game kan prima een 10 verdienen, het gaat erom of de game het waard is niet of het perfect is.
    Dat ben alleen ik natuurlijk. :eek:

    ps. waar zit die aswolk nu eigenlijk, RDR van GH komt natuurlijk per vliegtuig.
     
  12. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Goaaf, Grizzly beren komen er ook in voor! :D
     
  14. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Red Dead Redemption Official Launch Trailer

     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Supervette trailer maar waarom de fock loopt ie met 'high' niet soepel hier, en op low wel? Andere mensen er last van?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op youtube loopt ie beter, die rockstar site laad erg traag
     
  17. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Gewoon ff in HD downloaden van de rockstar website en met windows media speler afspelen :)
     
  18. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    filmpje is al gepost ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gametrailers heeft em ook en daar werkt ie inderdaad soepeltjes. Man wat heb ik zin in deze game, het ziet er allemaal zooooooo goed uitgewerkt uit, die characters, die stukjes met regen, de SFEEEEEER!!!! Heerlijk!
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Awesome trailer! :eek:
    Die ouwe vent met dat mes is freaky :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina