1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Pedestrians aanrijden in GTA4 is niet ziek, het is eerder een mooie demonstratie van de Euphoria animaties. Heerlijk om te kijken hoe op star junction golven poppetjes tegelijk over je motorkap gelanceerd worden :+
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat deze discussie over :emo:
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    <-- heeft zo'n 6000+ mensen overreden in GTA 4 op 40%. :+

    Sowieso geven kinderen (ze mogen wat mij betreft allemaal dood, ik doe niet aan discriminatie) een extra sfeer aan de game. Volgende stap is alleen mannen in een game? ;)
    De hele wereld, inclusief mannen, vrouwen, kinderen en dieren moet gewoon waarheidsgetrouw worden overgezet. Dingen weglaten tja.... waarom?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gisteren zag ik ook 2 minuten een stream voordat ik er steeds uit gekicked werd.
    Legt die gozer een vastgebonden vrouw op het spoor. Komt er een trein aan, vrouw spat uit elkaar. Boem, Achievement Unlocked, Hoe ziek is dat.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet. Homage aan alle westernfilms die die klassieke situatie erin hebben? De game zou er vol mee moeten zitten. Meestal wordt de vrouw wel gered though. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ging er mij om dat je 5 punten krijgt met als omschrijving "Place a hogtied woman on the train tracks, and witness her death by train". Ik vind het een beetje ziek, maar zieke shit kan ook tof zijn. Bijvoorbeeld The Evil Dead die ik gisteren gezien heb.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Link? Ik kan het niet vinden op gamekings.tv...
     
  8. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik wil rijk zijn:'-(
    Ik heb nu geen geld om dit o-zo-idioot-fantastische-uber spel te kopen,:mad:
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, net iets meer dan mij.

    De trailers hebben mij overtuigd hem te gaan halen. Word wel weer eens tijd om een game te halen ook. Leuk, voor doordeweeks:)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Shiiiiiiiiit...dus er zit ook echt 'gore' in RDR? Dat had ik dus echt niet verwacht!!!!! Ik weet nog dat ik in GTA IV mannetjes op het spoor duwde zodra er een trein aankwam, maar je hoorde weinig en zag net zo weinig. En hoe hypocriet het misschien mag klinken, ik begrijp die persoon hier wel die liever geen kids in deze games ziet. Wanneer je begint te schieten in GTA IV en iedereen rent voor je weg, en je ziet kinderen wegrennen en je gaat achter eentje aan en pompt hem vervolgens vol lood..heb je dan niet iets van 'jezus' ?!

    Ik denk ik wel, kinderen zijn nog 100% onschuldig en niet gecorrumpeerd zoals vele volwassen mensen wel zijn,volwassenen vechten nog terug in GTA IV, zie jij kids terugvechten? Nah, die zouden keihard wegrennen. Maar tja, uiteindelijk is het gewoon een pixeltje wat je kapot schiet in de game, een 3D polygoon figuur thats it. Plus dat GTA IV qua style ook cartoony is, niet zoals een Mafia of Godfather. En zoals iemand hier al zei, wellicht zouden ze een nog grotere shitstorm over hun heenkregen van kinder-organisaties en weet ik veel allemaal. Let maar op...PETA en dat soort lui gaan vast op Rockstar af na RDR's release. En al ben ik een echt dierenmens en heb ik echt een superhekel aan dierenmishandeling, met dit zie ik echt niks mis.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En wat zat er in de goodiebag die iedereen daar kreeg? :)
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dastardly

    [​IMG]

    Place a hogtied woman on the train tracks, and witness her death by train. 5 [​IMG]
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel ziek :+

    (Deze topic gaat btw keihard zeg, 53 pagina's in 12 dagen :eek:)
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, nog wachten tot vrijdag...
     
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Na gister een kwartier naar een stream te kijken, heb ik toch maar besloten de game te pre-orderen. Kan nu eigenlijk niet wachten tot hij opde deurmat valt :p
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Tuurlijk niet ;)
    Het waren exclusieve beelden, die alleen daar beschikbaar waren ;)
     
  18. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  19. ThijsR

    ThijsR Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem besteld bij de FRS, die LE voor de gewone prijs.
    Maar ben bang dat FRS het verneukt o.i.d.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zou me bij de FRS geen zorgen maken, ze zijn altijd vrij netjes met afleveren en je hebt hem meestal op of voor de release dag binnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina