Hij bedoelde de achievement dat je de singleplayer op 100% hebt Undead Nightmare is trouwens echt een aanrader! Supervette DLC.
Pff nicee.. Zijn ook niet heeeeel moeilijk maar toch wel lastige die veel tijd kosten Maar @hierboven nee ik bedoelde alle achievements
Als ik Red Dead Redemption Undead Nightmare koop, heb ik dan dezelfde 'missies' als de orginele Red Dead Redemption? Allemaal dezelfde opties? Of is het alleen een DLC wat niet te spelen is zonder het 'origineel'. edit;/ Wat zouden jullie mij aanraden? De originele RDR of RDR Undead Nightmare?
Ik las hier dat je het kan spelen zonder het orginele spel; http://www.bpgames.nl/red-dead-redemption-undead-nightmare-pack-xbox360.html Maar heb je dan andere missies dan origineel? En kan je ook free-roamen met het originele spel?
Als je zonder het origineel koopt, kun je natuurlijk niet de originele missies doen. Het origineel is heel tof, dus ik zou die er zeker bij kopen
Nooit echt die dlc bekeken. Spel zelf was erg dope. Maar die nightmare zombie ding is dus wel de moeite waard? Beetje lange gameplay? Is het bv te vergelijken met gay Tony en die motor dlc van GTA?
Zeker de moeite waard Pas wel op: Als je de DLC download via Xbox Live, moet je de originele game ook hebben, anders kun je niet spelen.
Ik zou sowieso gewoon eerst de originele game kopen, kijken hoe het bevalt, MP beetje proberen enzo, en dan kun je altijd nog de DLC even erbij kopen (misschien ten tijde van die gratis DLC dat ze ook wel weer met een aanbieding voor de bestaande DLC komen...)
Heb hem al een tijdje geleden uitgespeeld. Staat in me kast maar heb nog amper achievements, niet erg boeiend by the way.
Same here. Vond de multiplayer niet echt boeiend. Verhaal lijn was wel goed. Ook een aantal sidequests gedaan. Maar toen hield het toch wel op voor mij...
je zal zeker niet teleurgesteld worden,, maar had ik (en vele) na even spelen ben je hem evnetjes zat.. maar niet weg doen!! want over een maand wil je heem weer spelen
Hahah, zo herkenbaar. Ben er ook eens mee begonnen. Toen opnieuw begonnen en na 10 missies weer gestopt. Nu doorgezet en ga nu al richting het einde. Geweldige game!