Door je stick richting goal te wijzen tijdens het schieten. Select en dan staat er links onderin cooperative missions
heb paar missies gespeelt en het is erg leuk. nu vraag ik me af je krijgt verschillende keren checkpoints maar als je 1 x doodgaat kan je weer helemaal op nieuw starten ?
Checkpoints is alleen voor dat je teammaten die eventueel dood zijn weer leven worden.... Ik wacht alweer op de nieuwe DLC, heb alweer 1100/1100
Kun je ook ergens zien welke co-op misse je al gedaan hebt en wat voor medaille je daar gehaald hebt?
Gisteren in een ruk de 6 co-op missies met een Gold Medal afgerond, bij veel zelfs nog wat aangekloot dus ze zijn echt makkelijk. Volgens mij word het gebaseerd op het $ dat je als team bij elkaar haalt of niet?
Klopt, maar ik weet niet waar ik welke medaille heb gehaald. Dus een overzicht, zoals in de singleplayer, zou handig zijn.
Als je coop doet me maten dan kan je gewoon de missies skippen die je al hebt gehad door middel van een vote systeem, of je kunt ze replayen
Niet dat ik weet over die co-op medaille. Missies zijn: Kidnappedfort Mercer) Ammunition: Tsora azul The River: The Herd: met de koeien Waltons gold: the mijn en volgens mij the assault. Heb op advanced nu al Kidnapped, Ammunition en the herd uitgespeeld op gold. Alles in één keer (de eerste zes keer ook gelijk) advanced is dus niet zo moeilijk volgens mij. Zorg gewoon dat je een goed team hebt dat samenwerkt en neem rustig de tijd. Je krijgt punten voor tijd (maar dat is maar 100 a 250) en voor kills in totaal. (meestal rond de 5000 als je iedereen kilt) dus vooral de kills zijn belangrijk. Daarom doe rustig want deaths worden eraf getrokken!
Iemand die de advanced co-op wilt spelen en wat skill heeft? Online lopen alleen maar de grootste noobs.
Nou gisteren net even die DLC ook uitgespeeld , nu 1100/1100. Het verbaasde me eigenlijk hoe makkelijk het was zelfs zonder de auto aim.
lol, ik kan die DLC niet eens uitspelen omdat ik steeds bij de missie Ammunition geen enkele vijand heb. Heb het al tig keer geprobeerd. Ook moeten ze eens een patch uitbrengen voor die neverending loadingscreens. Begint me ook te vervelen.
Count me in Chorus. Al eens geprobeerd met iemand anders als host? Ik heb wel zin, kan wel tot een uurtje of 00.30. Wie nog meer?