In single player is het spel bij mij al 1 of 2 keer vasgelopen (niet helemaal zeker of het nu 2 keer was.
En vandaag ook al terwijl ik in de multiplayer zat. (Zat dan wel alleen in een private free roam maar dan nog.)
Tijdens diezelfde multiplayer sessie kwam ik ook een ammo/deadeye kampvuurtje tegen dat voor de helft onder een rots lag, Ammo box en half kampvuur kon je zien de rest zat in een rotsblok. Ben er nog opgeklommen maar een deadeye refill kreeg ik niet.
Zowel in singleplayer als multiplayer heb ik het meegemaakt dat wanneer ik wanted was, De US Marshalls niet naar mij toekwamen en in de verte steeds opniet hetzelfde stukje op mij afliepen en dan weer naar hun beginpunt rereset werden. (kon ze wel gewoon afschieten met een sniper of rifle. (Dit heb ik enkel meegemaakt als ik op een dak zat er niemand bij mij kon komen. (Zowel in blackwater als in Armadillo.))
Ook klopt mijn total time played niet in de singleplayer,
Daar werd afgelopen maandag in 1 uur tijd 6 uur bijgeschreven ??? (Viel mij toevallig op omdat ik steeds wat stats checkte.)
Dit spel geniet zeker niet de zorgvuldige afwerking die GTA IV heeft gehad. (Of ik ben daar gewoon tegen veel minder fouten aangelopen?)
Toptip:
Koop geen ammo in een winkel tenzij je absoluut zeker weet dat je die ammo soort nodig hebt, Shopkeepers laten je gewoon voor 5 doosjes ammo betalen terwijl je van die ammo soort al het maximum bij je draagt.
Laatst bewerkt: 26 mei 2010