1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Red Dead Redemption] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door hayabusa halo, 21 mei 2010.

  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Tijdens de missie "My Sister's Keeper" moest ik een koets besturen echter zaten de paarden halverwege de grond in weggezakt en als ik er in de buurt kwam werd ik steeds weg 'gebounced' en soms helemaal de lucht in gestuurd. Paar keer opnieuw de checkpoint geladen echter met zelfde resultaat. Kan dus, voorlopig, niet verder gaan met deze verhaallijn. Erg slecht ...
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De mensen die gisteren Free Roam niet konden starten kunnen nu ineens het wel starten. Ze hebben allebei alle porten open staan, in MW2 geeft de NAT open aan. En bij network test is het bij hun allemaal prima. Gek hoor..nu ineens werkt het. Hopelijk blijft het werken nu.
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Als ik wil pokeren en ik ga aan een tafel zitten duurt het ff voordat die zit en als die zit dan zien de tegenstanders er zo uit alsof ze nog in het begin stadium van dat poppetje zijn. En ( tot nu toe) hebben ze dan altijd door dat ik cheat :+ En als je dan die duel hebt, dan zie je nog paar seconden die onafgewerkte gast en dan zie je weer de afgewerkten.... Snapt iemand het?:+
     
  4. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar gebeuren er toch af en toe rare dingen: :lol:



     
  5. DionLord

    DionLord Et tu, Brute?

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms wanneer er 3 mensen in een cut-scene tegelijkertijd in beeld zijn krijg ik soms wel eens een framedrop tijdens die scene. En keer zakte ik half door de grond in Armadillo saloon :p
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    holy shit die filmpjes_O_
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    net ook mijn eerste bug meegemaakt na 15 uur spelen.
    de stenen werden plots zand waar je inzakte :p
    na 15 sec was het terug normaal.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy fuck die filmpjes zijn grappig _O_.. Ik kan me ook zo verplaatsen in degene die het hebben opgenomen. Als ik zoiets meemaak zit ik niet boos achter mijn controller, integendeel ik vind het heerlijk. Lekkere droge humor _O_...

    Ik zou de eerste keer wel schrikken als er ineens zo'n vaag mannetje op je af komt rennen. Dan heb je ook zoiets van WTF, net alsof iemand dit gelooft! gelukkig hebben we nu Youtube*)*)*):b:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    loooooooooool. Kan me niet voorstellen dat een glitch is, maar eerder een easter egg of ben ik gek? :+
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik er over ndank, bij GTA heb ik ook een keer tijdens de multiplayer een glitch mee gemaakt. Een vriend en ik vlogen zo in de buurt van de Manhattan bridge. Zien we hoe autos achterelkaar in het midden van de brug, door de brug het water in vallen _O_....

    Jammer dat ik het maar één keer heb gezien :mad:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net capture the bag online en de ene keer zat ik bij het ene team, en toen ineens weer bij de andere. En net paar secs geleden liep de hele 360 vast....
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    Ik had net bij de multiplayer dat het beeld in een x veranderde en toen leek het net of de map verdwenen was, zag alleen wat vage witte bergen etc.
    Voor de rest niet echte bugs gehad.
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    In single player is het spel bij mij al 1 of 2 keer vasgelopen (niet helemaal zeker of het nu 2 keer was.
    En vandaag ook al terwijl ik in de multiplayer zat. (Zat dan wel alleen in een private free roam maar dan nog.)
    Tijdens diezelfde multiplayer sessie kwam ik ook een ammo/deadeye kampvuurtje tegen dat voor de helft onder een rots lag, Ammo box en half kampvuur kon je zien de rest zat in een rotsblok. Ben er nog opgeklommen maar een deadeye refill kreeg ik niet.

    Zowel in singleplayer als multiplayer heb ik het meegemaakt dat wanneer ik wanted was, De US Marshalls niet naar mij toekwamen en in de verte steeds opniet hetzelfde stukje op mij afliepen en dan weer naar hun beginpunt rereset werden. (kon ze wel gewoon afschieten met een sniper of rifle. (Dit heb ik enkel meegemaakt als ik op een dak zat er niemand bij mij kon komen. (Zowel in blackwater als in Armadillo.))

    Ook klopt mijn total time played niet in de singleplayer,
    Daar werd afgelopen maandag in 1 uur tijd 6 uur bijgeschreven ??? (Viel mij toevallig op omdat ik steeds wat stats checkte.)

    Dit spel geniet zeker niet de zorgvuldige afwerking die GTA IV heeft gehad. (Of ik ben daar gewoon tegen veel minder fouten aangelopen?)


    Toptip:
    Koop geen ammo in een winkel tenzij je absoluut zeker weet dat je die ammo soort nodig hebt, Shopkeepers laten je gewoon voor 5 doosjes ammo betalen terwijl je van die ammo soort al het maximum bij je draagt.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  14. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat het is maar ik heb alles na gelezen en kan maar geen oplossing vinden:

    als ik online wil met de game krijg ik deze melding:
    "ALERT: You were removed from your session and returned to free roam due to connection issues with other players."

    als ik echter door een vriend uitgenodigd wordt is er niets aan de hand en kan ik gewoon meespelen.

    zodar hij de server verlaat (privat) dan blijf ik er gewoon in. is het echter een Public server dan krijg ik na enkele miuten bovengenoemde melding.

    ik heb de game op de harddisk geinstalleerd.

    heeft iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
     
  15. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg ineensd de hele tijd de message u have been removed from the session causing isseus with other players ofzoiets. waar ligt dat aan mijn NAT staat gewoon open. word ik dan gevote om te kicken of wat ?? tis behoorlijk iritant want wil die achieves van 10 minuten bounty en alle hideouts in een single session halen mja dat word lastig als ik er na 5 minuten iedere keer wordt uitgekicked :confused:

    edit:
    ow lol ik heb het zelfde als johnnybt ( ik moet ook eerst lezen en dan pas posten (A) )
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben nu een uurtje of 10 aan het spelen, eerlijk gezegd ben ik nog amper echt noemenswaardige bugs tegengekomen. In GTAIV ben ik er zat tegengekomen, maar daar zat wel +50 uur aan spelen in.

    Wel vind ik het allemaal een klein beetje onoverzichtelijk op de een of andere manier, ik weet nog teveel niet van alle mogelijkheden die er in het spel zitten. Ik ga gewoon ff lekker wat minder missies spelen en wat meer aankloten.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eerder 2 keer tegen een onzichtbaar hek aangelopen met grabbag, lekker als er 2 gasten met rifles op je knallen 8)
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin heb ik ook nergens last van gehad.
    Maar hoe verder ik kwam hoe meer problemen ik tegenkwam.
    De eerste vastloper kwam ook pas na 24+ speeluren.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  20. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hier gewoon niets over vinden na 21-05... lijkt wel of daarna de problemen opgelost zijn (dmv de patch waarschijnlijk). Toch werkt dat niet voor mij. heb alles geforward in mijn router. (zwarte experia box) .. heeft iemand tips?
     

Deel Deze Pagina