1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Red Dead Redemption] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door hayabusa halo, 21 mei 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Staat je NAT open?
     
  2. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg die problemen ook en mijn NAT staat open ligt gewoon aa nde servers denk ik aan me router ligt het ieder geval niet ;)
     
  3. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hetzelfde probleem en kom nu ook niet verder....iemand hier al een oplossing voor gevonden?


    Edit: Ik heb m'n cache geleegd van m'n harddisk (bij my xbox->settings/memory), spel opnieuw opgestart (update wordt opnieuw gedownload) en nu werkt de missie wel goed :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  4. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zelf ook problemen met connection lost blah blah blah. Alleen heb ik draadloos en bleek dat ik gewoon slecht signaal had en werd er daarom de hele tijd uitgekickt (IK BLEEF WEL IN DE PARTY CHAT). NAT staat op strict ivm 2 xboxen op 1 netwerk*). Heb nu helemaal nergens meer last van. Dus mensen met wireless mss even de signal strenght checken.

    Peace out:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  5. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook wel vreemd bij RDR is, dat je mensen kan dood gooien met een lasso8) Zie je een vrouw die door een gast gevangen wordt met een lasso, pak ik me lasso, gooi die richting die vent en daarna valt die vent dood neer en het bloed kwam uit zijn hoofd:p
     
  6. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de game gekocht, speel hem ongeveer 2 uurtjes.. Ineens blijft de character stilstaan, controller doet niks meer, behalve de Xbox-knop werkt.. Blijkt dat er een joekel van een kras op de cd zit. Ik heb hem NET gekocht en ik weet zeker dat er net geen kras op zat. Kutzooi! Komt dit vaker voor?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Lijkt me zeker niet door de game te komen. Heb je een oude 360? Sommige maakte wel eens wat krassen en staat je 360 wel stevig?
     
  8. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb de Elite, gekocht in 2009. Hij staat prima.. Nu wil zelfs het hoofdmenu niet meer laden, zal morgen terugmoeten.. :mad:
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 zoemt helemaal met deze disk is dat normaal?
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik met gta IV was me xbox kapot en het spel had gelukkig nog garantie.

    Alleen bol.com wou me game niet omruilen moest ik via de fabriek zelf maar regelen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel enigzins te verwachten, je ziet geen laadschermen dus alles wordt van de disc gestreamed. Je kunt hem beter op de HDD installeren
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal je advies opvolgen goed idee.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hehe vanavond tijdens die missie bij dat fort vloog ineens de koets waar ik in moest stappen de lucht in (en dan ook echt hoog :+). Mijn missie faalde gelijk vanwege de koets die dus kapot ging, lijkt me ook een 'kleine' bug. Iemand anders dit ook meegemaakt? De 2e keer ging het gelukkig zonder problemen :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  14. Munnie

    Munnie Guest

    Niet meegemaakt maar wel eens gezien. (op youtube)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb een bug/glitch gevonden waar je $200,- per keer kunt krijgen in een minuut or so. Dit gebeurt wel in het laatste gebied, Blackwater. Je kunt de glitch uitvoeren bij een Stranger missie in Blackwater genaamd; "The Wronged Woman". Info staat bij het filmpje, excuses voor het spiegelend opnemen, geen idee waarom m'n cam dat deed.

    [yt]0k-GSLIz1xw[/yt]
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ghehe scherp, het is dat ik hem al gedaan heb anders had ik het ook wel even geprobeerd.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, ik vond het wel prachtig dat ik die gozer perongeluk sloeg met me wapen, en vervolgens een nut shot gaf. Jammer dat die headshot dan weer niet in één x lukte. :D
     
  18. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het irritant dat die socialclub van RDR het niet goed doet. Leek me handig om zo de 100% bij te houden, maar werkt voor geen meter. Sommige dingen updaten later, sommige dingen helemaal niet. Staat al sinds de release op: Alles wordt geupdate na de fix. Welke? Wanneer? =(
     
  19. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    volgensde week staat er een update in de [lanning
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    hopelijk zijn met die update de online problemen verholpen
     

Deel Deze Pagina