1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Red Dead Redemption] Reviews en de (hoge) cijfers die erbij horen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 17 mei 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    En grappig dat we met een mindere besturing, inzakkende framerate, pop-ups en meerdere bugs opeens genoegen nemen ;)
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Als ze zo doorgaan verwacht ik nog een aanpassing in de score schaling. Kunnen ze niet beginnen met 10+ en 11ven te geven? Een tien begint inmiddels ook gemeengoed te worden. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  4. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    JA indd, SEKTOR leuk dat je je mening gaf, maar het sloeg nergens op ;)
    want ten 1e een 8 is NIET SLECHT! (goed zelfs)
    en hun zijn nou eindelijk een beetje critish :D
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blijft natuurlijk maar een mening, volgens mij gaf Edge Bayonetta een 10 of een 9. Zij beoordelen toch anders dan de meeste sites. Soms heel erg op verhaal, soms op sfeer, soms puur op gameplay.. valt eigenlijk geen peil op te trekken.

    Volgens mij gaven ze bijvoorbeeld GTAIII destijds een 6 :+
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar blijft de XBW review :eek:
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie review van EDGE. Okee ze hebben ook hun ups en downs, maar de laatste 10-15 jaar zijn ze altijd wel erg betrouwbaar gebleken. Een, sorry ik moet het zeggen, gamekings (bestaan die nog?) benadering hoef je niet te verwachten nee. EDGE is serieus bezig met hun vak.
     
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 10 geven vind ik puur overdreven. Een game is op alle vlakke nooit perfect om een 10 te krijgen.
     
  11. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    een 10 is niet 'de perfecte game', het gaat om de ervaring en vergelijkingen met andere spellen in het genre/op de markt.
    Als game x een 9 krijgt omdat ie zo goed is en game y er dan nog eens overheen gaat kom je al snel bij een 10.

    Iets als een videospel een cijfer geven is bijna altijd subjectief, 't is geen proefwerk hoor.
     
  12. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze hadden wel wat kleine opmerkingen, maar ze waarderen maar t/m maximaal een 5 als cijfer, dus 5/5.
    Maar om hem dan gelijk een 4/5 te geven gaat dan weer wat ver, want dan is het gelijk weer een 8 als cijfer.

    Die t/m maximaal 5/5 rating in bijvoorbeeld Amerika, mogen ze wel eens veranderen, want je krijgt zo een beetje vertekende cijfers.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Gelukkig ben ik een grote western fan en ik geloof dat er sedert kort opeens een hoop fans zijn bijgekomen :emo:
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eurogamer is zo langzamerhand de enige gaming-site die ik nog vertrouw qua reviews.

    Maar wees gerust, ik haal RDR.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gametrailers review

    [gt]100285[/gt]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2010
  16. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb er ff snel door heen ge-skip'd zonder geluid omdat ik graag geen gameplay kijk, maar zag ik nou john een shaggie roken? zal wel lachen zijn als je kon roken. misschien wel een waterpijpie met een native americans.
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck gast! jij moet reviewer worden! haha :D

    Neh die 10en die overal uit de lucht komen vallen vanuit veel websites\bladen slaan helemaal nergens op. Ik lees altijd zelf de review en kijk wat voor toon er overheerst en vaak kijk ik nog niet eens naar het uiteindelijke cijfer. Ik vind overigens wel dat Gametrailers vaak de beste reviews hebben samen met IGN. Je hoeft het niet eens te zijn met de cijfers die ze altijd geven maar ze geven vaak wel de meest duidelijke kritiek.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga die GT review niet kijken. Alleen nog maar leesvoer, anders gaat de verrassing er echt af.
     
  19. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Gametrailers is een van de weinige websites die gewoon heel kritisch naar een game kijken (en DE website die meestal bepaalt of ik een game wel of niet koop) en daardoor nooit van die absurde hoge cijfers geven....maar dit is voor Gametrailers begrippen echt onwijs hoog! _O_ 9.5!
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Gametrailers is redelijk, alleen hebben ze er een handje naar om giga te spoileren met plottwists en dergelijke.
     

Deel Deze Pagina