Je kunt van die kouwtabac shit kopen toch? Zoals je in films als Once upon a time in the west, etc...ziet? Benieuwd of je John dan ook ziet kauwen en shit...zou hilarisch wezen.
echt niet te harden die zooi Maar zal wel niet, er mocht toch niet meer gerookt e.d worden ofzo door spelers in spellen ofzo? Niet dat dit echt roken is maar toch
Dat zal wel niet mogen, maar ik zag toch echt in RDR een Streampie waar hij lekker een gerrotje zat te doen hoor (te roken ) (en in MAFIA II ook trouwens) DUSJA ! John Marston ROOKT !
Ik ga eerst een tijd de singleplayer doen. Even in het verhaal komen en dan na een tijd online een kijkje nemen.
ik ga eerst alles een beetje ontdekken en kijken hoe het spel werkt en daarna online anders kom je ook als n noobie over en wil niks lukken en daar erger ik me altijd aan
Ik gok dat ik 'm morgen op kan halen uit werk. Als dat klopt koop in een traytje Red Bull en 1 of 2 zakken chips. Thuis aangekomen ga ik me nestelen op de bank, prop ik de disc in m'n Xbox en bekijk ik eerst de intro. Dan open ik een blikje en kan de pret beginnen.:b:
Beetje missies doen, rond gallopperen, schieten, alleen even kijken hoe online speelt om vervolgens weer singleplayer te gaan doen. Van alles wat dus.