1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Die John Marshall ( Links 3e screen ) doet me echt zoveel denken aan Clint Eastwood als ik hem elke keer zie.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die shit wordt tof. :)
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word echt een fucking goeie game denk ik.

    Het ziet er zo sfeervol uit man.En ik ben ook stiekem wel benieuwd naar de MP.
    Helemaal die filmpies dat je rijd op je paard en op zo'n heuvel,echt dat AC1 gevoel als je bij Jeruzalem aankomt , plus dat hier die paarden er echt zwaar goed uitzien !!!

    jammer dat ie uitgesteld is naar Mei (?) !
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Klopt.. ach het zijn maar 2 weekjes, dat valt wel mee :+
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik ga denk in het eerste dorpje of stad ieder paard dat ik zie neerschieten, op verschillende manieren.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    8)

    Waarom dat dan? :+

    Ik ga denk ik gewoon de story line volgen. Dat lijkt me het vetste. :p
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    OMDAT HET KAN! }:]

    Neuh, gewoon, om de reden waarom je sowieso dat soort dingen doet in een game: ben benieuwd naar hoe de paarden reageren (of ze ook verschillend reageren op verschillende wonden enzo), ben benieuwd hoe de rest van het dorp/de stad erop reageert wanneer ik hun paarden beschiet, etc etc. :)

    Uiteraard begin ik na de eerste keer flink kloten, gewoon met een compleet nieuwe game om van daaruit de story te spelen. Maar 1ste keer ga je natuurlijk gewoon 'spelen' om het spelen, gewoon op alle mogelijke manieren lopen kutten in die wereld en kijken wat het oplevert :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, dat kwam er nogal apart uit vond ik. Ok toegegeven, ik zei zelf ook dat ik iedereen ging neermaaien die er was, maar juist vooral mensen. Weet niet waarom precies maar als ik in een game een mens of beest kan doden, kies ik voor het mens en bij een dier denk ik al gauw van 'nee hoor, doen we niet'. Dieren zijn nogal....weerloos en mensen absoluut niet, het is maar een game i know..maar toch denk ik zo dan wel ;)
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor wanneer staat de demo gepland?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Komt er een demo dan? Volgens mij niet hoor.. GTA IV had ook geen demo.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb iig niks van een demo gehoord, en ik wil verwacht het eigenlijk ook niet.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Als je hem bij FRS besteld krijg je de limited edition inplaats van normal. Daarbij zit; Deadly Assassin Outfit (Dead eye meter 2x zo snel vol loopt), War horse (Speciaal paard die sneller en steker is dan andere), Golden Guns pack (Verga sneller fame met iedere kill die je maakt) en de soundtrack. Met Addiscount + PU korting zo'n €48 dus.

    Zelf nog even kijken wat ik doe, koop hem sowieso in Nederland (Interesse in importeren is ook weg, bij Gameoffer koop je nu al nieuwe games voor zo'n 41/42 euro met Addiscount. Scheelt hoog uit een tientje duurder dan als je het importeert.) alleen even kijken of het FRS of Mediaoffer wordt.
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Hmm jammer, ik had wel beetje gehoopt op demo, en dacht ook dat ie zou komen, maar dat zal dan wel niet...
    Ach ik koop hem toch wel.:+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Idd, het zal bij mij ook FRS worden, juist om die mooie kortingen. Hoe zit het eigenlijk met die ANWB 10 euro korting , kun je die altijd gebruiken of eenmaal per maand?
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou in zo'n weide omgeving dan af en toe behoefte hebben aan een auto :p Maar ja bij GTA heb je soms behoefte aan een paard.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Het is niet echt, lieve Kabuto ;) Het is maar een spelletje. Het zijn maar voorgeprogrammeerde polygoontjes op een beeldscherm. ;)

    In het echt sla ik niet eens een spin dood, maar zet die met een papiertje het raam uit. Maar aangezien de paarden er zo schitterend uitzien in de game, ben ik gewoon benieuwd of ook die physics-engine op hun is toegepast, dus dat ze verschillend reageren op verschillende wonden.

    Als ik een trap vind in de game, dan sleur ik dat beest ook naar boven om hem eraf te duwen, puur en alleen om te zien hoe dat eruit ziet :p


    Een demo hoeft wat mij betreft ook niet. Ik wacht wel de reviews af. Dat doe ik altijd. Ik heb er eigenlijk wel alle vertrouwen in dat dit een topgame gaat worden, maar goed, je weet het maar nooit. Misschien dat er toch kleine design-foutjes inzitten die ontzettend frustreren, zoals te lange saaien ritten door de wildernes, of teveel missies waarbij je de hele tijd eerst grote stukken moet afleggen, etc etc.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Nou, technisch gezien is dat niet helemaal waar. :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Een paard op een trap omhoog sleuren, ik denk dat je veel kan in RDR, maar dat net niet ;). Het zou natuurlijk nep en dom zijn maar misschien kan je paard niet eens dood, maar dat betwijfel ik...want je moet ook op buffels enzo schieten in de game.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In die tijd hadden ze alleen maar koetsen :+
    Misschien kan je die hijacken? :p
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Multiplayer!

    Capture The Flag. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina