1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien ik hem GH is dat niet 5 euro voor mij en ik zou het nog niet doen voor 1 cent. Zo speel je ze juist in de kaart. Weinig werk en veel geld vragen. Net als Blizzard nu met een mount (die niks extra's geeft) die je kunt kopen voor $25,-. 8)

    Maar die hele discussie staat al 2-3 pagina's terug of zo. :+

    Benieuwd of de pc versie nog echt en mod scene krijgt zoals Oblivion. Maar tis natuurlijk wel een Rockstar game dus hoe dat allemaal gaat/werkt...
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Bij GTA op de pc kon je ook veel mods gebruiken, is dus mogelijk.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.738
    Dat zou natuurlijk wel vet zijn voor mensen die weten met MOD tools om te gaan. Ik kan me een mod van Oblivion herinneren die zich helemaal in de woestijn afspeelde. Die gozer is zelfs benaderd door Bethesda destijds.

    Met Red Dead Redemption zie ik niet zo gauw grote mods online komen. Ik denk eerder aan kleine, zoals die Meloenen toestand die ze in Oblivion eens lieten zien in een filmpje. Dat was epic. :9
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver. Ik had dit topic pas volgende maand moeten bekijken. Ben helemaal hyped 8)8)8)8)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen was die meloenen 'toestand' geen mod. :emo:
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha :lol:
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe :cool:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja, en als je nou zoiets zou zien terwijl je rondloopt op je paardje...wat doe je dan? Kijk je toe of knal je ze allemaal door hun koppie? :p
     
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dan vraag je of je ook een stukje mag rijden? :)
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te twijfelen of ik 'good' of 'evil' ga spelen, aan de ene kant wil ik de badguys achter slot en grendel zetten en lekker de bounty opstrijken en beroemd worden, aan de andere kant is het wel gta achtig, en dan is het gewoon tof om alles en iedereen kapot te schieten en zelf de badass uit te hangen :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hahha perhaps, of ik jaag ook een kogel door zijn hoofd...of ik praat even met hem en ga weer verder. Denk dat het wel zo zal gaan wanneer ik de game ga spelen. Ik kan gewoonweg echt niet of puur evil of volledig goed zijn. Zal vaak genoeg gebeuren dat ik ook een onschuldige wil neermaaien :thumbs:.

    Zo'n zin in deze game, als het even kan tegne die tijd...gewoon in de ochtend beginnen, en ik zie wel wanneer ik stop, gewoon 'verdwijnen' in die grote gamewereld en alles doen wat je in het echt nooit zou doen.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Kan je niet gewoon 2 savegames maken en dan per keer bepalen wat je wil gaan doen?
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Vraag me ook wel een beetje af hoe het wantedsysteem werkt. Lijkt me toch dat je zo iemand op een verlaten plek met kunnen afknallen zonder dat er een haan naar kraait.
     
  15. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best een goed idee:b:

    Ikzelf doe de eerste playtrough altijd "good" en heb ik dan zin een een tweede playtrough dan uiteraard als "evil" simpelweg omdat evil meestal de makkelijkere weg is dan good ;)

    Bijv.: NPC zegt: "Als je de sleutel wilt hebben moet je dit voor mij doen"

    Eerste keer: oke ik ga dat even voor je fixen O-)
    tweede keer: wat nou!! kogel door je kop en hier die sleutel!!8)
     
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah wacht, daar had ik over heen gekeken. Handig, ik had precies op die datum een uur daarvoor wel een bestelling geplaatst :+ Misschien kan ik die in de tussentijd nog wel een keer gebruiken en anders jammer dan.

    Over dat good/evil, dat was nog geeneens bij mij binnen gekomen dat dat er in zit!
    Vond het bij GTA altijd lastig om te kiezen hehe. Niet dat het zo gigantisch veel invloed had in de verhaallijn voor zover ik weet.

    Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat irriteert me vaak bij spellen, zoals bij AC II. Kill je iemand die jou niet eens ziet en waar niemand anders bij is en je wanted level stijgt toch!
     
  18. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zwaar irri inderdaad, ofdat je iemand silent vermoord in een huis (oblivion) en zodra je door de voordeur loopt ineens het hele "dorp" achter je aan krijgt|:-
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  19. James Pond

    James Pond Guest

    Welke GTA had een moeilijkheidsgraad dan? :confused:
     
  20. k0ifim

    k0ifim Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina