1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Ok want ik heb geen zin om een paar uur ergens naar toe te lopen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Was het ook niet zo dat je een vast paard had die naar je toen kon komen wanneer je wilde? Of heb ik iets verzonnen? :+
     
  3. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Klopt!
    je kan je paard elke keer oproepen (fluitje denk ik :9 )
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik hoop dat de graphics meevallen. Natuurlijk hoop ik dat het zo eruit komt de zien als de screens, maar ben bang dat ons xboxje dat niet gaat trekken.

    Ik neem aan dat het er iets beter uit zal zien als GTA4 (wat ik overigens heel sfeervol vond!), maar niet schokkend veel. Je zit gewoon aan de limits van de hardware.

    Kom maar op met die nieuwe graphicscard voor de xbox! (heb begrepen dat op de xbox slim de grafische kaart onboard op t moederbord zit?). Ik heb t vaker gezegd: ik ben bereid om diep in de buidel te tasten voor een upgrade van mn xbox).
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Xbox Slim? Nu hoor ik iets nieuws :9
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Geruchten. Wordt afwachten tot E3 voor duidelijkheid. ;)
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Die toch? :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556



    Euh.....

    Je ziet toch hoe het eruit ziet in die gameplay videos? Het is volop ingame wat je ziet, dat zijn de graphics. In de MP trailer viel mij al op dat de framerate er al beter uitziet, soepeler, dus het zit wel goed. Ik snap jou bericht niet helemaal.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Snap ik ook niet helemaal, het is toch juist super dat ze dit nog uit de Xbox geperst krijgen, maar games zoals deze en Maffia II zijn games die denk ik niet ver meer van de limiet afzitten.

    En dit zijn gewoon ingame gameplay beelden dus je kan er wel degelijk van uit gaan dat het er uiteindelijk ook zo uit komt te zien, dus hoezo zouden de graphics dan tegenvallen Ferry?
     
  10. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is nog niet uit, of ik kom hier al dagelijks voor m'n RDR-fix 8)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, goed benoemd. Dat doe ik ook!
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    mocht er een nieuwe xbox (slim) komen dan wordt deze qua prestaties echt niet beter dan het huidige model hoor.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik hoop het ook hoor ;), maar ik herinner me de eerste screens van Maffia II die er later ineens een stuk minder mooi eruit zagen.
    De filmpjes heb ik trouwens nog alleen op mn netbook bekeken en dan zien alle filmpjes er gewoontjes uit :+

    Het zou mij gewoon verbazen als er in zo'n korte tijd zo'n grote stap voorwaarts gedaan kan worden, bij een wereld die minstens zo groot is (en waarschijnlijk nog een stuk groter) dan GTA4 met precies dezelfde hardware.



    Er is een foto gelekt van een nieuwe moederbord voor de xbox360, waarbij er geen aparte grafische kaart meer was.
    GPU en CPU gewoon op het moederbord dus.

    Geruchten gaan dat er een kleinere xbox komt, net als de PS2 en de PS3 destijds gebeurde, en deze wordt op internet xbox slim genoemd.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Even offtopic

    Check dit eens en dan zie je dat het niet waar is

    http://www.youtube.com/watch?v=O2Te-AY9UW8
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Allemaal niet waar, een 1 april grap. Nu weer terug naar Red Dead Redemption!
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nog bedankt voor je uitleg *). Sommige mensen hechten blijkbaar veel waarde aan een schooljaar in plaats van een kalenderjaar :emo:.
     
  17. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, GPU en CPU zaten al bij de release 360s op het moederbord geplakt in chip-vorm, wat denk jij dan dat er nu een video kaart in het moederbord zit geprikt ala pc style? :emo:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556



    Die allereerste Mafia II screens waren toen nog PC shots en ook 100% bullshit. Maar met RDR hebben we het niet over screens maar echte gameplay beelden. Lange gameplay beelden ook, Rockstar heeft volgens mij ook niet de gewoonte om bullshit filmpjes neer te zetten. Wat je ziet is wat je krijgt :) En vergeet niet al die previews van een tijdje terug, die lui hebben de game zelf gespeeld.

    GTA IV is nog steeds een prachtige game op bepaalde momenten. Wat mij altijd opviel was dat het overdag in de game er minder mooi en clean uit zag dan in de avond/nacht, overdag waren de schaduws nogal vreemd en het leek soms wel een schilderij, dat kon je ook op screens zien. In de RDR filmpjes zie ik daar niks van, dus dat hebben ze gefixt. Wat je ook niet moet vergeten is dat GTA IV vol met dingen zat, een volledige stad, veel gebouwen, heel veel autos en voetgangers, de setting van RDR is uiteraard minder druk. En dus kan het ook mooier eruit ziet qua details en dergelijken :)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En daarbij: cowboys waren en zijn lelijk, dus dan kunnen ze daar ook wat op inleveren :+

    EDIT: waarom is de CE pakketpost? Het is toch alleen maar wat DLC?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dit filmpje was een reactie op het nieuws van de gelekte foto van het moederbord. Toen dit filmpje kwam was het nieuws al een tijdje uit. Op de foto zag je sowieso een direkt optische uitgang zodat deze kabel meteen in de xbox gestopt kan worden.
    http://www.engadget.com/2010/03/18/leaked-xbox-360-valhalla-motherboard-analyzed-by-ben-heck/2

    De slim zal waarschijnlijk geen verbeterde graphics card hebben, dus ik ben heel benieuwd of de graphics van Read Dead Redemption zo mooi worden als we allemaal hopen.

    We gaan steeds mooiere tijden tegemoet als gamer :thumbs:
    Natal met headtracking zou juist in zo'n free roam wereld het heel goed doen. Lekker om je heen kijken dmv het lichtjes draaien van je hoofd.


    Bigkabuto heeft een goed punt: deze wereld is een stuk rustiger dan GTA4 en kan daardoor mooier worden getoond.
    Ikzelf vond GTA4 al heerlijk sfeervol. De screens met de heuvels en bergen verrastten me. Er zat veel meer diepte in deze wereld (letterlijk dus) en dat had ik niet gedacht. Top!
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina