1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niemand valt de soms erbarmelijk slechte framerate op? GTA IV had hier ook behoooorlijk last van en dat is hier ook weer duidelijk te zien.Ik hoop echt dat dat verbeterd zal worden. Verder gewoon....pffff....fucking bruut.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Awesome. :D
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit wordt een heerlijk verjaardagscadeau voor mezelf. :D
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Ik vraag me alleen af waarom de game op 30 april uitkomt, dan zijn er toch geen winkels open. :+

    Cosign.
    *1.5 week erna jarig is. :cool:
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Geniale trailer zeg, eerste kwartaal komen er wel heel veel goede games uit!
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er echt prachtig uit.. alles klopt en dit is de natte droom van de western liefhebber.. jammer dat het nog zo lang duurt.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de video net nog een keer gekeken, gewoon echt geweldig. Die sfeer alleen al. Net als GTA IV is het gewoon een game-wereld met 'levendige' characters en noem het maar op. Ook niiiiice dat je dus een goodguy of badguy kan zijn. Dat gaat nog een lastige keuze worden voor mij...want soms vind ik het gewoon leuk om een onschuldige een lesje te leren ;).

    Ook die physics zien er TOP uit, heel vet hoe die mannetjes naar beneden flikkeren van een trap...sure, het zat al in GTA IV,maar het lijkt verbeterd en het ziet er uiteraard heel anders uit. Ook die animatie als ie paardrijd is fantastisch, het is al erg mooi gedaan in Assassin's Creed 2 maar dit is nog wel een stukje realistischer volgens mij.

    Ik hoop wel dat je een soort free aim hebt, en dan het dan ook beter werkt dan in GTA IV, want die vond ik echt slecht , daarom ging ik al vrij gauw terug naar Auto Aim. Maar bij andere games heb ik dat niet zo erg...Godfather II bijvoorbeeld. Dus het kan echt makkelijker en beter. Dat stukje met die trein was ook vet, dat ie op het dak klom...door dat soort extra mogelijkheden in zo'n game zullen die missies echt zéér nice worden. Je moet altijd meerdere mogelijkheden hebben. Gebeurd niet vaak ,maar ik zodirect die trailer nog een keer aangooien, zo vet vind ik em.

    Ook erg nice dat Rockstar van hun tja..hoe zeg je dat...gewoonte is af gegaan. Normaal laten ze nooit gameplay videos zien voordat de game uit is, dit was het geval met de GTA games en Midnight Club:LA. Dus het is echt nice om een gameplay video te zien voordat de game uit is, en wat voor één. Super uitgebreid, hulde aan Rockstar!!!!
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet al wat ik het eerst ga doen. Zo'n groot mogelijke bounty op me hoofd proberen te krijgen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahahaha ja echt he. Gewoon iedereen neermaaien die je ziet, ik naam aan dat er dan wel soort van politie achter je aankomt ofzo. Zou echt bruut zijn, gewoon een hele zooi mensen neermaaien en dan te paard vluchten en dan allemaal gasten achter je aan te paard, daar hoop ik op..en lijkt me eigenlijk ook wel logisch :)

    Ik zie dat Red dead revolver backwards compatible is? Dan ga ik denk ik eens kijken of ik die nog ergens kan krijgen!!!!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    *kwijl* deze moet er bij mij komen, zoals er OF: DR was voor mij in 09, is dit mijn game van 10. Dat weet ik nu al bijna zeker. *kwijl*
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb RDR op de kop weten te tikken voor Xbox, heb de game nooit gespeeld. Net even gecheckt op mijn Xbox op de normale Sharp tv. Nog behoorlijk ok ziet het eruit zeg.
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je die nu al hebben?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hij heeft het over Red Dead Revolver :+
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste kwartaal van 2010 wordt echt ziek, met games als Mafia II, BF:BC en RDD
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.466
    Leuk Bevonden:
    885
    fantastisch zeg die trailer! Dit is echt de game waar ik sinds lange tijd weer naar uit kijk! Iedereen die dit tof vind, raad ik graag, nogmaals, GUN ook aan! Dat spel was echt geniaal. Jammer dat hij nooit goed verkocht heeft! Semi-open wereld, toffe missies en heerlijke gameplay. Was een launchgame dus hij moet wel voor een tientje of 2 of de kop te tikken zijn ;)
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar denk dat het best snel gaat als met al deze toppers tussen de kerstdagen en april 30.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    GUN vond ik ook geweldig inderdaad, hele mooie sfeer en hele toffe missies. Echt variatie zat erin, ook in de omgevingen genoeg variatie. Is Gun er trouwens niet voor Xbox 360 ook? Ik dacht PS2,Xbox en Xbox 360 later toch?
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is ook voor de xbox 360 en nog redelijk goedkoop ook.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ja weet je, die game heb ik echt volop gespeeld en uitgespeeld. Red dead revolver nooit gespeeld, dus daar ga ik eerst mee beginnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina