ah zow....ik ging steeds op ze zitten en sprong dan over de deurtjes en zette ze buiten neer...ik zal eens proberen zoals jij het zegt
Dringend hulp ! Ik zit vast bij het level dat ik die vrouwelijke bandiet moet pakken. Ik ben nou bij 2 kerels waarmee ik moet duelleren maar het lukt steeds niet. Knal ik de ene kapot dan pakt de andere mij Kan iemand me helpen?
MAN, eindelijk gelukt...dat duel met die Kelly dude echt snel is die maar handleiding lezen helpt echt wel...
krijg een level maar niet op excellent uitgespeeld.. staat er een cheat.. dat je automatisch excellent heb.. houd L en R ingedrukt en druk X, X, Y, Y in het main menu alleen waar moet dat dan.. lukt nej
red dead revolver ik zit bij het stuk vast in de gevangenis met gewichten en boksen op een bijna onmogelijk tempo , wie kan me helpen alvast bedankt xbox vrienden
Ik zit vast bij het level dat ik die vrouwelijke bandiet moet pakken. het lukt me maar niet om haar te killen iemand tips?
Proberen dichtbij te komen, en dan als ze met haar zweep slaat snel wegduiken of wegspringen. Dan is ze even kwetsbaar.
Ik krijg die gozer niet kapot die met een fluo gele lamp rondloopt. En stuurt allerlei gastje op je af. Wat is een ideale plek om te hiden en te schieten. je speelt dan als die engelsman
er zijn 48 personages en 13 levels Ik heb er nu 47 maar om de laatste te kunnen unlocken moet je journal page 99% hebben en secrets ook 99% Bij mij staat die nu op 98% en 95% Maar ik weet niet wat ik moet doen om die op 99 te krijgen, ik heb namelijk alles gekocht wat er te kopen valt. Of moet je de bounty hunter mode daarvoor uitspelen? Die heb ik nog niet volledig gedaan.
Tis me gelukt. Heb het game 100% uit, inclusief manny quinn. Die is dus wel degelijk te unlocken. If you need help, just ask