Heb dit spel al. Moet zeggen dat ik er niet echt kapot van ben, komt misschien mede ook omdat ik op het moment nog te verslaafd ben aan Ninja Gaiden. Heb RDR nog niet heel veel gespeeld maar wat me wel opviel is dat ik de graphics niet al te best vond, of zou dat komen omdat ik gewoon verwend ben met Ninja Gaiden. Volgens mij is het wel een geinig spel, misschien dat ik het over een tijdje wel weer ff voor ga zitten
Ik denk dat dit spel in de eerst volgende XBM niet hoger dan een 7tje gaat scoren. Wel geinig allemaal hoor, ook omdat er nu natuurlijk nog weinig vergelijkbare games te krijgen zijn, maar toch zou ik er niet al te veel van verwachten
Ik zou hem ook zker wel willen kopen ma Ja ninja gaiden gaat wel degelijk voor ma deze komt als ik genoeg geld over heb ook in men rijtje waar deze al in staan Top Spin, GTA Double Pack, Medal of Honor: Frontline, DTM Race Driver, Worms 3D, Uefa Euro 2004, Fifa 2003, RTCW, JSRF+SEGA GT 2002, Treu Crime Streets of L.A. Goeie spellen of denken jullie van nee?
nope slechte spellen deze spellen moet je hebben Amped: Freestyle Snowboarding Bloody Roar Extreme Counter-Strike: Condition Zero Dead or Alive 3 Dynasty Warriors 4 Fifa Soccer 2004 Grand Theft Auto Double Pack Halo Hunter: The Reckoning I-Ninja James Bond 007: Nightfire Lord of the Rings: Return of the King Max Payne 2: The Fall of Max Payne NBA Street: Volume 2 Otogi Project Gotham Racing 2 Rainbow Six 3 Sega Soccer Slam Sonic Heroes Soul Calibur II SSX 3 Steel Battalion The Simpsons: Hit & Run The Sims Tony Hawk's Underground Top Spin True Crime: Streets Of L.A. WWE Raw 2
lijkt mij niet zo vet sinds ik dat filmpje zag van die kerel op dat paard die zo snel vooruit ging als een driewieler zonder banden was mn lol er wel vanaf
heb je goedkeuring nodig ofzo? damn.. en nee, je spellen zijn niet echt fantastisch.. alleen gta dp en rtcw ik heb trouwens RDR gezien ne het viel tegen, ik koop em ook niet.
ik zie dat de release date weer verschoven is, en nu op 11 juni uitkomt???? klopt dit? het was toch 28 mei? weet iemand hier meer van?
Inderdaad, ik heb ook net Gammo gezien en ik was zeer onder de indruk. Vooral het schieten ziet er "nieuw" uit. Kan niet wachten om de game te checken...
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen, Gammo zit er vaak weleens naast. Eerst maar eens meer reviews lezen.
hij krijgt iig voor de liefhebber bij Gamespot en Ign (ongeveer) een 7,5 niet al te hoog als je het mij vraagt toch wil ik deze game hale!
ja bij gammo heb ik hem ook gezien Het spel zag er zeer goed uit, de gameplay leek me ook lekker. Vooraal die slowmotion dat je eerst kan mikken dan en PAMPAMPAM dat zag er echt indrukwekkend uit. Ook de graphics waren van een zeer hoog niveau. Ik denk dat ik deze game dan ook wel ga aanschaffen
ik vond de graphics eigenlijk niet bepaald best....... gewoon redelijk maar ja het zag er zo leuk uit hehe echt zo'n rook wolk na het vuren van je revolver enzo ge-wel-dig
ja vond ik ook hmm kan ook best zijn dat de graphics er goed uitzagen omdat ik ver van de tv zat ? heheh maarja will see ( veel reviews geven de graphics een 5 ? )