Een hoop gameplay (incl wat spoilers is me verteld) [yt]5rf6GZlfNcM[/yt] [yt]2qnbKeC4_4g[/yt] [yt]zkPIZNIqX74[/yt]
Ziet er heel tof uit, ook cool dat je hem hoort praten tijdens het spelen. Doet me denken aan de Uncharted games en Dark Void enzo.
Gloednieuwe trailers, vooral de videos waar de speler 'Descent' achtig rondvliegt zijn heel erg cool. Nice combinatie van gameplay zo te zien, doet dus denken aan Descent en ook de stukjes uit Prey. [gt]712573[/gt] [gt]712575[/gt] [gt]712577[/gt] [gt]712579[/gt]
Ik speel de demo nu voor de tweede keer, en het is echt wel tof vind ik. Die magnet gun is echt heel bruut en heel veel kan gewoon kapot, je kunt alleen helaas niet 'Red Faction 1&2' style door muren knallen...stenen muren, jammer. En ik blijf erbij...dit gebied is gewoon niet super speciaal, in die trailer zie je echt hele vette stukken, weet bijna wel zeker dat de game vet is.
Vind het gebied in de demo ook vrij weinig aan moet ik zeggen. De vorige Red Faction was toch op Mars ofzo gewoon lekker in de buitenlucht met menselijke enemies? Stukken leuker als je het mij vraagt. Magnet gun is wel bruut inderdaad.
Ja de Magnet gun is echt king, heerlijk om die beesten ermee te slopen. In de trailer zie je een aantal buiten gebieden en ook stukjes waar je tegen een soort robot lijkt te vechten. Het is ook bekend dat er vliegstukjes in zullen zitten ala Descent, ik denk dat de game gewoon hardstikke tof is straks hoor. Er zijn best wat games op te noemen waarvna de demo gewoon weinig zei...zelf vond ik de Hitman Blood Money demo niet supergeweldig,maar de game zelf...holy crap. Denk dat dat hier ook het geval is.
Ja. Ze willen nu meer een verhaal vertellen en met een open wereld gaat dat lastiger. Nu je een meer lineair pad volgt, kunnen ze het verhaal beter vertellen oid. Al zijn de gebieden wel groot genoeg om te exploren en je toch een ietwat semi-open wereld gevoel te geven. Zoiets was het iig.
Blijf het superjammer vinden dat je geen terrein kunt mollen meer, eigenlijk na RF2 al niet meer. Heel jammer.