Denk t niet. RFG verkopen waren ook waardeloos. Zo zocnde dat goede games niet automatisch verkoop betekent
Ik heb hem gister gekocht en net even gespeeld. Best een vette game, ik ga me hier wel een weekendje mee vermaken
Ik zit er ook over te denken idd. Lijkt me best vermakelijk, en is de die entertaintment bon ook weer goed besteed.
Ah wat fucking zonde zeg, één mindere game en het is gelijk afgelopen met Red Faction? Ze tellen dus deel 1 , 2 en 3 (guerilla) er niet bij? Want dat waren gewoon prima games en Guerilla vond ik echt fantastisch zelfs. Dus de makers kunnen nooit meer een RF game maken ook niet via andere uitgever?
gisteren uitgespeeld, omg wat een spel en wat een laatste level zelden zon intensieve eind battle gehad.... dat je ook echt al je skills nodig had om te overleven, wat een lading monsters komt er op je af!!!! vanmiddag ff bezig met de infestigation mode!! en weet iemand wat de ruin mode is???
Dit is toch best een leuk spel ziet er ook niet verkeerd uit allemaal. Von red faction met die open wereld maar boring.
Ik ben nog niet zo ver, maar ik moet zeggen dat ondanks dat het geen open world is gewoon weer een heerlijke game is. Tot nu toe. Natuurlijk nog steeds open world >>> lineaire games, maar ik kan na het spelen van de game niet zonder te liegen zeggen dat deze game kut is. Doodzonde dat dit de laatste RF is. Ik ben nu hier: Is volgens mij toch nog behoorlijk in het begin? Met de Magnut Gun een half gebouw tegen een van die gedrochten aan laten vliegen.
Blijft een leuke game. Als je zegt dat ie alleen leuk is als je em uit de budgetbak haalt doe je RFA te kort. Of misschien heb ik gewoon een zwak voor Red Faction? Net met een gelukje langs een potentieel vervelend stuk gekomen. Zo een on-rails sectie waar je met een lift omhoog moet. Was al 2 keer af gegaan en *ploep*! Door een glitch was ik opeens boven gekomen en had ik dat stuk overgeslagen Jammer eigenlijk. De game werd eindelijk uitdagend. Voor Hard vind ik het allemaal erg easy gaan. Maar whatever, moeilijk genoeg om leuk te zijn. Ik ben nu hier: Spoiler Richting het laatste denk ik? Ik bedoel... Spoiler Hale is onthoofd. Zal nu toch wel niet lang meer duren. Al kwam dat stuk met Hale wel erg plotseling. Zo opeens was er die bossfight en hoppa. Dood.
Ik zit ook vast bij zo'n soort lift. Niet meer aangeraakt sindsdien, maar vond het tot dat stukje wel erg tof.
Nah het was een beetje teveel van hetzelfde. Vandaar dat ik zeg leuk voor uit de budgetbak. Ik werd niet echt van me stoel geblazen van wow wat super...
Die zal best 560(P) zijn. Maar ik spreek in euro's ipv MS points, dus ik bedoelde de PC versie (al is die nu weer €3,33 ) Game duurder wat langer dan ik in die post verwachtte, dus... Inderdaad het werd wat veel van hetzelfde. Maar toch erg veel fun mee gehad.
We zitten hier op het xbox forum he Gister de game compleet gemaakt, nog een tijdje met Toots gespeeld, de regenboog poepende my little pony En natuurlijk even de brute portable Napalm Laser Zit nog te twijfelen de dlc te halen, denk niet dat die snel in de dotw komt.