Dat vond ik ook al erg vaag ja... Ik vind in de demo de menu-muziek ook best chill, doet me een beetje denken aan de muziek van Mass Effect. Iemand nog een leuke naam voor een eventuele xboxworld clan?
IGN is gewoon vreselijk raar bezig....slechte voice-acting? Niks van gemerkt in de demo hoor.Ze moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben, en soms is het niet eens terecht. Laat ze maar lekker ...ik haal de game!!!!!
kan mij de voice-acting schelen? het heeft gewoon fucking dope gameplay in mooie omgevingen. daarnaast is er genoeg te doen en dat maakt voor mij een game goed. ik heb m al ge-pre-ordered
http://nl.justin.tv/volition Live Stream van Volition-Inc de makers van Red Faction. Geven je een live preview van de game + je kan vragen stellen in de chat en als je geluk hebt word je vraag uitgekozen.
Ik ga de game morgen halen , heeft iemand de game al bij Saturn of MM gezien? En zo ja...hoe duur? Zou nice zijn als ze weer eens een nieuwe game voor 50 euro gingen verkopen.
Waarom invredesnaam bij MM kopen? http://www.gamehubs.com/XBOX360/red-faction-guerrilla.html 34 euro.
Ik heb em al, Bart Smit ofc. Houd zich nooit aan de regels, alles wat ik kan zeggen is: ITS FRICKING AWESOME!!!!!
Omdat ik iemand ben die de game nu geljik wilt, echt NU! niet pas eind volgende week of later. Ik wil echt gelijk met die game beginnen, on en offline. En yep, het kost absoluut meer...maar toch elke keer weer wanneer ik denk dat ik van die sites ga bestellen koop ik een nieuwe game toch weer gewoon in de winkel. Puur omdat ik het dan gelijk heb. Heel soms maak ik uitzonderingen maar RF wil ik gewoon nu. Nedgame te Groningen heeft de game ook al,maar voor 60 euro, MM heeft hem voor 55 heb ik net gehoord en Saturn krijgt hem morgen waarschijnlijk (al zei de verkoper dat ie voor 12 juni stond..gewoon foute datum in hun computer dus) en sowieso 55 euro en misschien ook nog lager, dus wacht ik gewoon tot morgen.
Heb vandaag dit spel weer gespeeld,de one man army achievement gehaald. Raar eigenlijk dat dit topic niet veel wordt bezocht, hebben zo weinig mensen dit spel?