1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    twijfel nog of ik deze ga halen of prototype...

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn meer sites waar het goedkoper is en ook waar je het dezelfde dag hebt.
    Misschien maar 5-10 euro goedkoper maar toch.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Welke sites zijn dat dan, want ik moet ze nog tegenkomen :). inFamous kocht ik bij de Bart Smit webshop maar daar gingen sowieso wat dagen overheen. Dus ik vraag me echt af welke winkels..want dan heb ik wel interesse. (voor Prototype bijvoorbeeld )

Eergisteren voor 55 euro bij de MM gehaald, kan slechter. Ik heb gisteravond een tijd online gespeeld en het is erg tof. Geen voertuigen he? Of ik moet ze nog tegenkomen. Daarna heb ik nog een stukje singleplayer gedaan...in het begin lijkt het bijna op een RPG met dat Red Faction kamp en mensen die aan het werk zijn. Rondlopen of rondrijden, echt tof sfeertje. Natuurlijk is het geen RPG,maar ik vind dit wel heel cool bedacht.

Grafisch ook erg goed. Heb geen missies gedaan, ik heb voornamelijk rondgelopen in het RF kamp, toen een voertuig gepakt en op pad gegaan en beetje geklooid :). Kun jij als speler zelf ook die spaceships gebruiken van de EDF of dat niet?

Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  4. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he m net ook bestelt bij Gamehubs voor 34 euro

5. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen voertuigen online, en nee je kan niet in spaceships. Wat wel vet zou zijn ofc:)

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    hier issie nog nergens te krijgen :confused:

7. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem bij Bartsmit gekocht :) geweldig spel!

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb net een RocketLauncher gekocht.
    Maar waar kan ik deze equippen?

:confused:

9. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in een safehouse bij de equipment kast *)

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Cheers mate!

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    heb hem ook gehaald en vind hem echt strak. Ook al zijn op papier een aantal dingen gewoon slecht aan deze game (bijv. verhaal en de herhalende omgeving), stoort dit totaal niet. Beetje zelfde als zo'n popcorn actie film, gewoon lekker verstand op nul en zoveel mogelijk shit opblazen. Geweldig en vreemd genoeg gaat het niet vervelen =)

12. JaZoJa

JaZoJa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb een vraagje over de multiplayer:

zijn er veel mensen in de servers? hoe zijn de andere maps?

ik vermaak me namelijk erg met die mp demo.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ben zelf nog niet eens toegekomen aan de mp. Ja ff wreking crew gespeeld, was wel super grappig, originele mode!

Maar jongens wat vermaak ik me toch goed met deze game. Ten eerste, het slopen blijft echt tof, kan er geen genoeg van krijgen. Maar het hele rebel gebeuren vind ik ook echt lachen. Komt er een convoy aan, eerst een hele blokkade van auto's maken. Vervolgens aantal mijnen plaatsen en je zelf op een berg verstoppen. Dan komt het convoy en wat er nog van over blijft sloop ik met m'n rocket :cool: . Eén van de weinige spellen waar ik echt met plezier de sidemissions doe. Vergeet vaak helemaal de hoofdlijn te spelen.

14. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit met smart te wachten op de game, is vorige week vrijdag door Gamehubs verstuurd.... Die 2 levels MP uit de demo ken ik nou ook wel (niet dat ze niet leuk zijn, maar toch)

Kan in ieder geval niet wachten om aan de slag te gaan!

15. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag weer even Wrecking Crew gespeeld... Met me vriendin :D

16. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nou ook, heb zo'n 6 uur gespeeld en nog maar 6 hoofdmissies gespeeld :)

Wanneer unlock je meer wapens? Door de hoofdlijn of ook sidemissions te spelen??

Heb nu 30 mines met 7 per keer & rocketlauncher met heat missle :)

Die grinder vind ik echt nix jullie??

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb dit weekend ook een paar uur lang die pro times met de sidemissions proberen te halen, denk dat ik hem zelf ook wel ga kopen deze shit is echt verslavend.
    Soms wel een beetje iets te veel reistijd maar de autos sturen zo relax dat het niet echt uitmaakt.

18. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Na Dust (level 2) krijg je een unlock om gelijk naar alle safehouses te reizen zonder zelf te rijden ;) kost ca. 50 - 75 salvages

BTW heb nu ook de Nano-rifle :)

19. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Heb sinds gisteren het spel ook binnen via GH, moet zeggen heerlijke game. Side missies vervelen absoluut niet, en verhaal is niet supergoed, maar ook niet slecht. Controls zijn goed voor een 3d person shooter en het niveau van vernietiging is ongekend. Veel variatie in de missies. Kortom, geen spijt van, aanrader

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe en waar vind je die hidden challenges in multiplayer?

En waar ergens vind je de Vision pack in multiplayer, dat is de enige pack die ik nergens kan vinden..

Deel Deze Pagina