1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    YAY! kheb m ook sinds donderdag. gekregen omdat ik ben geslaagd. singleplayer is wel erg vet, multiplayer nog niet gespeeld en ik vind dat team wrecking een beetje lame :confused:. kan dat ook over live? dan ist misschien nog wel tof, want mn broers en vader zijn geen uitdaging :p

    die teleport shit heb ik ook. leek me wel handig. is die nano-rifle zn geld waard?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    edit, al gevonden
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  3. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een cheat gebruiken

    MAPMAYHEM
     
  4. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    heey heb een vraagje ik ben nu bij Martain council en ik kan de laaste missie niet spelen terwijl control op 0 staat en mij moraal op 100 :confused: weet iemand hoe ik verder kom heb ook zowat elke Sub missie gedaan!
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan beter gewoon de rocket launcher (met heat seeking) gebruiken en je salvage voor andere dingen gebruiken ;)

    Tippie: Voordat je iets gaat kopen ff een save aanmaken, dan spullen kopen, nu volgt gelijk een autosave, wapens ophalen en testen, bevalt ie niet dan gewoon weer de savegame laden van voor de aankopen......:)

    Good Luck
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon alles kopen. :)
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang niet alle wapens zijn even handig en er zijn maar 3 slots voor niet melee-wapens :)
     
  8. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand me helpen?
     
  9. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gister uitgespeeld, maar mss moet je eens in the badlands kijken, daar komt ook nog een missie, zo niet dan weet ik het zo snel niet.
     
  10. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Note van de devs van Volition voor de MP'ers onder ons:

    "Very soon (hopefully this week), we'll be doing a playlist update, based mainly on community feedback. There are three main changes within this update:

    1. We're going to break open the "Team Objective" playlist into each specific mode. Instead of "Team Objective", you'll see headings for "Capture the Flag", "Damage Control", and "Demolition". Lots of players have been asking for this and it should allow our multiplayer community to really get into the specific game mode they most enjoy.

    2. We're reducing the frequency for the Rockets/Grinder/Jetpack loadout across the board. Again, based on community feedback, we want to ensure that our playerbase continues to enjoy themselves, no matter what playlist they pick.

    3. Map Priority - Due to the new separated playlists, the priority of certain maps appearing will level out, since each playlist will have specific maps to play on. The same goes for other playlists.

    This is only the beginning for us with regard to playlist changes, so be sure to keep posting up your opinions. Two good threads to start with are here and here. If you don't have an account yet for our forums and want to tell us what you think of MP, please register on the top right and let us know in the Multiplayer section."
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je kan thrust toch ook omlaag gebruiken? Zo ja, hoe?
     
  12. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    springen en dan a ingedrukt houden als je naar beneden gaat
     
  13. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    lol denk dat het een glitch is ofzo staat ook niets over op internet >.> kutspel gvd! 10 uur naar de klote aaaaaaaaaaah
     
  14. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien je achievements, moet je volgens mij eerst een stralingpak laten maken met salvage dan krijg je pas die missie bij badlands. het kan ook dat je de nanorifle nog niet hebt. die is namelijk ook noodzakelijk voor het verhaal
     
  15. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    ow oke bedankt dan probeer ik dat ook even
     
  16. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    yeey heb hem uitgespeelt! ty
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren deze game ook maar is opgestart, ruim een uurtje gespeeld. Het is nog een klein beetje onoverzichtelijk. Ik weet nog niet precies welke icoon op de map precies inhoudt.

    Mijn ervaring tot nu toe is wel erg vet. Echt alles kan kapot. Gigantische gebouwen storten zeer realistisch in. Ik vind ook de actie, de shoot-outs, erg vet. Ik denk niet dat deze game mij gaat vervelen.
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    niet álles kan kapot. ik had een mooi gebouw gevonden, van die tonnetjes binnen gezet, 12 satchel charges geplant, afstand genomen en het opgeblozen. het storte allemaal prachtig in, alleen een snoepautomaat bleef staan ><. zelfs met de nano-rifle ging die niet kapot :mad:.
     
  19. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh jawel alleen sommige pilaren werken als domino effect als er maar genoeg druk op staat vallen ze om.

    MP is ook echt vet, vooral jezelf met een reconstructor in kleine boxes werken en de vijand verassen. machtig XD
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    met een wattes?
     

Deel Deze Pagina