Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs: Belletjes eerst doen (dat zijn de sidequests neem ik aan). Dan main story completen.
    Als ik even niet opneem, bellen ze dan later terug? :p

    Een guide voor de collectables gebruiken.

    *noteert*

    Valt dus gelukkig nog wel mee met de 'missable' achievements. Colectibles kan ik neem ik aan ook nog oppikken nadat ik het heb uitgespeeld? Of komt er dan een aftiteling en kan ik niet verder spelen?
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt alles nog doen nadat je hem hebt uitgespeelt, er zijn zelfs meer elite mannetjes die je af en toe bezig houden! En in principe zijn er geen missable achievements, zelfs die belletjes komen weer als je later door het gebied rijdt (ook nadat je'm heb ausgespielt) , maar ik heb meerdere keren gelezen dat die soms gewoon niet meer komen als je dat gebied Liberate en je hoeft er maar 1 te missen en je achievement is verneukt :)

    Die collectables kun je ook na het uitspelen nog oppakken maar het scheelt h-e-e-l veel reizen als je het meteen doet, en je krijgt dikke salvage van die mines wat alles weer makkelijker maakt. Ook respawned er niks (behalve vehicles en mannetjes) dus maak zoveel mogelijk crates en reclame borden kapot.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik nu deze map, maar wat een rotmap eigenlijk. :mad:

    Bij de cirkeltjes ben ik er ook een tegengekomen, maar het wordt daar niet aangegeven.
    [​IMG]
    Ook wordt er vaak dezelfde foto gebruikt...


    Ook klik ik op zo een rondje bij 'Town of Parker', maar laat ie een locatie zien wat daaronder ligt.

    Erg slecht in elkaar gezet dus. Weet iemand een betere?
     
  4. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    die belletjes waar jij het over hebt is dat dat je bijvoorbeeld een auto moet opblazen die op een uitgestippelde lijn rijd of niet?:confused:
    komt dan toch een icoontje op je map?
     
  5. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat Marauder deel binnen 2 uur uitgespeeld..
     
  6. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof spel .. Een echte aanrader voor iedereen.. En wat is het online druk... :)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Laatst even gespeeld bij een vriend van me, had niet verwacht dat opblazen zo tof kon zijn. Echt cool, online is ook wel leuk.
     
  8. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus bedoeld over dat onlinegedeelte? Of niet veel activiteit meer..
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    yay \o/

    Ik hoop dat ze op dezelfde manier doorgaan als met RF: Guerilla. Niet meer terug naar FPS plz. :p
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Next Red Faction planned for March 2011, focus on franchise's roots

    [​IMG]
    In an interview with Joystiq during the 2010 Game Developer's Conference, THQ's executive VP of Core Games Danny Bilson let a few new details slip about the upcoming sequel to the critical-smash hit Red Faction: Guerrilla. "The new game takes [Red Faction] to a whole new place, it kind of goes back to the old Red Faction because about 80% of it is underground," Bilson said. According to Bilson, the as-yet-properly-named sequel -- which he describes as a "hybrid" between the first two titles in the Red Faction franchise and Guerrilla -- is planned for release in March 2011. (In February, THQ's annual investors conference call vaguely stated a Guerrilla sequel was planned for the company's "fiscal 2011" window.)

    Bilson was tight-lipped on other details but did confirm the upcoming open-world third-person shooter would be far more "structured," akin to a "narrative" shooter. The sequel will still feature the destructibility Bilson says cost THQ "a fortune" to develop for Guerrilla, but will have a much greater impact on cities built closer together in the tight confines of the new underground world.

    Although Guerrilla captivated most critics (netting a Metacritic average of 85 across three platforms) the third-person shooter failed to meet THQ's sales expectations. While Bilson said it would have been easy to scrap the characters and setting in the upcoming sequel and shift it into a new intellectual property -- effectively severing its connection to Guerrilla's poor retail showing -- he felt the quality in the previous entry was too great to abandon the Red Faction universe.

    The strategy now, says Bilson, is to expose gamers to the series in order to prepare them for the future, citing the recent Red Faction: Guerrilla giveaway promotion as an example of giving the title the exposure it "deserved" at launch. "Giving away the stock now, on Red Faction, is getting more people exposed to the IP because we're going bigger on Red Faction next time," Bilson told us. "If the game wasn't so good, we wouldn't be giving it away at all."


    Goddamnit. :mad:
     
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Wordt weer tunnels graven met raketwerpers dan :+

    Ik zou liever zien dat ze het weer bovengronds doen hoor, what kun je ondergronds nou slopen :confused: En dat is waar Red Faction om draait :9
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    "but will have a much greater impact on cities built closer together in the tight confines of the new underground world."

    Ondergrondse steden dus? Klinkt vet, hopelijk verbeteren ze de engine zodat je heel het plafond van de grot op de stad kunt laten vallen :9.
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok dat klinkt wel leuk :+ Ach ja Red Faction 1 was ook super, en dat was alleen maar ondergronds onderhand. Heb er wel vertrouwen in
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb alleen RF Guerilla gespeeld, dus ik wil gewoon weer die game. :+
    :mad: Ik wil geen structuur. Laat me gewoon random alles slopen zoals in Guerilla.
    Aan de ene kant hoop dat dit weer een geweldig leuke game wordt, aan de andere kant ben ik bang dat ze het (voor mij) verpesten.

    Hm, misschien maar topicje aanmaken? Bevestigderder dan dit kan het niet worden.

    edit: Dit wordt toch RF 4? Gebruik ik dat als voorlopige titel.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Red Faction 1 was vet, de beste uit de reeks imo. Al heb ik Guerilla niet gespeeld buiten de bèta en demo :+.

    Yep, die nieuwe zal de 4de RF titel worden.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijke game blijft dit toch, het zit ook duidelijk in de mens zijn aard om shit te verwoesten, want damn de fun die ik heb met gebouwen helemaal tot moes rammen..of gewoon kijken hoe een gebouw instort, geweldig gewoon. Ben gisteren weer lekker bezig gegaan met de SP mode en ook paar potjes op Live, was erg leuk weer.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond uitgespeeld, ik vond het gewoon jammer toen ik de credits zag, en dat is een goed teken natuurlijk. De game is ook helemaal niet te kort verder, lang genoeg. Ik ga zeker weten die DLC downloaden, want nog meer RFG is alleen nog maar meer fun!!!
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier stond een vraag.. maar ik heb het antwoord zelf gevonden op het internet
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010

Deel Deze Pagina