1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij's geboren ergens in '73. Dat maakt hem nu dus 36 jaar oud :+

    Dan denk ik wel dat hij gelijk heeft Dulle :lol:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Welke drol voelt zich nou te oud voor kleur? Kan best zijn dat ie 36 is, maar met zo een uitspraken gedraag je je imo als een puber die stoer wilt overkomen en absoluut geen kleurtjes in zijn games wilt zien.

    (Je mag RF natuurlijk leuker vinden dan Halo, maar de gegeven reden vind ik persoonlijk nogal puberaal)


    Maar waar heeft ie dan gelijk in?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Kauwgomballenland :lol:
    Geniaal _O_
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gerelateerd aan zijn leeftijd kan het zijn dat hij zich te oud voelt voor Halo. Kan het me niet voorstellen. M'n pa is 47 en speelt ook Halo 3 :+

    Ieder zijn ding toch...
     
  5. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook goeiemorgen Dulle!

    Altijd leuk om te zien wat voor volwassen reacties een persoonlijke kritische kijk op Halo 3 teweeg kan brengen (drol, puberaal...)

    ONTOPIC: Hoe is de MP demo jou eigenlijk bevallen? Ben benieuwd..
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goedemorgen. :)

    Maak je niet druk om mijn woordgebruik. Ik had ipv drol 'persoon' kunnen zetten, maar mijn punt blijft hetzelfde. Door drol te gebruiken geef ik mijn irritatie goed weer.
    Met het woord puberaal is niks mis, en het is de waarheid.

    SP demo vond ik geen drol aan. MP beta vond ik dodelijk saai. MP demo niet eens meer geprobeerd, maar ik ben al lang geleden op de game afgeknapt.

    oa door het kleurgebruik. Te bruin. Alsof je in een drol zit te spelen.
     
  7. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Harstikke mooi, goed om te horen!
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben de SP demo juist steeds leuker gaan vinden ook al vond ik hem de 1e keer een beetje saai.
    De "echte" game zal nog flink uitgebreid zijn met missies en zonecontrol en dat soort gedoe.
    Tis gewoon vet om met een wagen een gebouw in te rijden en dan binnen uit te stappen.

    Ga hem vanmiddag bij GH preorderen/kopen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :): :emo:

    Laat dit dan maar het laatste zijn wat ik er over zeg, want dit gaat toch nergens naartoe: het gaat er niet om dat je Halo noemt.
    Dit neem je blijkbaar zomaar aan. Want ja, dit is toch echt een xbox forum he...?
     
  10. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Mmm joh, no hard feelings ;) .. Maar wat bedoel je nu eigenlijk met die laatste 2 zinnen? Ik kan er niet goed wijs uit.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Ik weet dat het vloeken in de kerk is'

    Eigenlijk geef je op die manier al aan reacties te verwachten omdat je iets negatiefs over Halo zegt.
    Ik zeg dus in die laatste 2 zinnen dat ik niet op je reageer omdat je het over Halo hebt, maar puur om je opmerking over de kleurtjes

    Ik dacht dat ik die zinnen redelijk geformuleerd had? :+
    Maar ff seriously, heb je serieus problemen met kleurtjes? 8)

    Ik begin voor mezelf een regel te stellen: heeft een game niet meer dan dan bruine en grijze kleuren = no buy. (of het moet een écht heel goede game zijn)

    Het mag duidelijk zijn dat ik dit 'next-gen' kleurgebruik niks vind. Daarom ben ik juist zo blij met games als Halo die niet bang zijn om kleur te gebruiken. :D
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de andere kant op is natuurlijk net zo nutteloos. 'Het heeft niet genoeg kleur, dus ik schaf hem niet aan' :+

    Het spel moet gewoon goed zijn en dan haal ik hem. Al moet ik zeggen dat de open en gekleurde vlaktes me meer doen dan bijv de bizar bruine en donkere settings van KZ2
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het, het is een beetje hypocriet van me. :+

    Maar ik koop de games wel mits ze goed zijn, ondanks hun saaie kleuren

    Maar na 3,5 jaar in het next gen gebeuren begin ik gewoon moe te worden van alle bruine games. En wil ik op de een of andere manier een statement maken naar de developers toe. Bruine games zijn er genoeg/ te veel
    (niet dat 1 persoon iets uitmaakt, maar iemand moet het doen :p)

    Prototype is ook een voorbeeld waar ik niet zoveel zin meer in heb door het kleurgebruik.
    Je kan ook serieus zijn zonder bruin hoor meneer de developer!
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind hier nog redelijk wat kleur inzitten aangezien het zich op de rode planeet afspeelt.
     
  15. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik heb helemaal geen problemen met kleuren, graag zelfs. Heb zelfs nog Viva Pinata gespeeld, over "overkill" gesproken.. :D

    Wat ik bedoel te zeggen is, Halo3 heb ik niks mee, SP en MP niet. Ik heb het dapper geprobeerd, kans gegeven, maar op de een of andere manier kan ik het niet serieus nemen.. Kleur is niet het allerbelangrijkst, maar het design, de setting in totaal, het pakt me gewoon niet... Kijk qua verhaal en historie is er genoeg background maar die vertaalslag naar het scherm, mmmm.. Wat wil het nou zijn, een stripverhaal, een epos wat zijn weerga niet kent, een reclame voor alle kleuren van Histor..., een opgevoerde teletubbie wereld...

    Vergelijk het een beetje met LOTR uitbrengen als een getekende cartoon van Fokke en Sukke... het verhaal en de art-uitvoering, je moet er van houden denk ik..

    Ik stel mezelf geen regels, geef elke game een kans, en als het design en de kleuren het spel ondersteunen in de complete spel-ervaring, ben ik om.. Prince of Persia is erg mooi, de nieuwe artstyle van Borderlands kan me ook bekoren.. en tja Red Faction op Mars, ik denk dat je dan automatisch een beetje moet denken aan de meest voorkomende kleuren daar, alhoewel er in de trailers wel verschillende gebieden voorbij komen.. Kleurtjes genoeg voor mij in ieder geval...

    Nogmaals, Halo3 heb er niks tegen, maar ook niks mee, en de setting en "gritty" aanpak van RF:G en bijvoorbeeld GOW 1 en 2 komen meer overeen met mijn smaak en hoe ik het achtergrondverhaal interpreteer..
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Guerrilla schrijf je met dubbel R. :9
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude :+

    Trouwens hoeveel voertuigen zouden erin horen te zitten?
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    34+ unique dacht ik?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Beide demos vind ik hardstikke nice, zeer goeie graphics (pas die kleuren en brightness ff aan en klaar is kees) controls zijn makkelijk en goed. Toffe wapens, en iets wat gewoon geniaal blijft is dat je vrijwel alles kunt vernietigen. En dan de manier waarop is echt geniaal.....echt geweldig in die game, en dat gaat voor zeer veel fun zorgen.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben ook nog steeds ergs gecharmeerd van deze game , en de beide demo's bevielen mij echt heeel goed , MP was ook wel dikke fun had ik niet verwacht !

    Komen er eigenlijk ook voertuigen in de MP ? want ik vond het wel een beetje als Halo3 lijken alleen dan een stuk mooier en toch ook wel leuker :+
     

Deel Deze Pagina