1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap de kritiek over de kleuren ook niet..want je kunt het aanpassen. Ga de opties maar eens in en dan kun je bij display kiezen : LCD,Plasma,CRT....ik heb het op plasma staan en de kleuren zijn uitstekend. Het moet mars voorstellen dus rood/bruin....logisch.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ook tof is:

    Maak een gat in een dikke muur met daarin lucht, of een toren, zolang het maar afgesloten is en er een ruimte groot genoeg voor jezelf in zit.

    Daarna in de ruimte gaan staan, en met het repair ding de muur weer terugmaken :D.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Demolition etc allemaal harstikke vet maar soms wel vreemd als je van 3 kanten van een gebouw de muur weghebt geblazen/gemept en 1 kant staat nog overeind en het hele dak/muur/gebouw nog maar het dak stort niet in, breekt niet af of helt niet over.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis de toekomst hè, je wil niet weten wat voor super bouwmaterialen ze gebruiken :p.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol...opzich geinig,maar je hebt er weinig aan toch? :)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nou, ik had dat truukje ook ontdekt en toen had ik die railgun. liet nog een klein gaatje over en ik had een mooi uitzicht op zo'n pad naar boven, totdat iemand van de andere kant de toren omslag. toen bugde ik en lag ik in de lucht dood tot ik respawnde
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon fun, dat is het doel van het spel voor mij :thumbs:.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb jij 100% gelijk in :thumbs:
     
  9. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kwam er gisteren achter dat je ook bommen aan de tegenstander kan plakken, kost wel wat moeite, maar dan heb je ook wat :) Of heel sneaky het controlpoint van de tegenstander vernietigen, in de puinzooi bommen leggen, van een afstandje wachten totdat de tegenpartij braaf het controlpoint komt repareren en dan... boem :D
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    komen er ook voertuigen in de MP voor in de volledige release ?
     
  11. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Mm ik heb ergens op de community forums gelezen dat het (nog) niet in de MP zit, ivm problemen met balancing van wapens, map en voertuigen.

    Wel is de developer aan het kijken of ze er een soort van FREE roaming optie in kunnen bakken, waar je in een soort private match met maten allerlei opties aan en uit kan zetten, waaronder ook alle voertuigen uit de SP. Dit telt dan niet als een officieel (ranked) MP potje via de servers
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me goed te doen in een update.
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nog steeds niet weg van het kleurgebruik (ja, ik weet dat Mars rood/bruin is...tenminste NASA wilt dat je dat denkt... :+). Maar door dat filmpje op de frontpage en die 9 begin ik toch te twijfelen. Verdorie. :mad:
    Ik dacht eindelijk met een gerust hart een game weg te kunnen strepen van mijn verlanglijst.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha , wat een luxe probleem weer dulle :+
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  17. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent dom als je dit spel laat liggen. In de laatste PU stond dat dit spel zeker gold gaat. Dus d.w.z. dat het spel minimaal een 9 gaat krijgen. DIT SPELT OWNT IEDER ANDERS SPEL! MENSEN BESTORM MASSAAL DE WINKELS EN HAAL DIT SPEL! ANDERS HEB JE GEEN LEVEN MEER!
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Rustig aan... overdrijven is ook een vak...

    Spel krijgt wel zeer goede reviews.
    9.2, 9, 9, 8.
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het online toch ook wel een klein hitje gaat worden , om iig door de zomer maanden heen te komen
     
  20. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel betere dingen te doen van de zomer maar ga hem ook zeker halen, ook al is dat het grootste gedeelte vanwege het slopen ^^
     

Deel Deze Pagina