2 april besteld en nu gespeelt! xD Laat maar horen wat je ervan vind, ik ken er helemaal niks van, maar deze games vind ik altijd wel gaaf!
Ik verveel me! Deze kopen of niet? Voor de rest kan ik niks verzinnen (behlave EDF, maar die is hier nog nergens te krijgen)
tof stukje over DP http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-07-the-cult-of-deadly-premonition-article dit weekend weer even een flink stuk verder spelen
en nog gekocht? Het is in het begin even doorbijten vanwege de verouderde gameplay en graphics maar als je eenmaal in het spel zit Dit spel is echt hard op weg 1 van mijn favo spellen van deze gen te worden
Holy crap, hebben ze deze game per ongeluk op een Xbox 360 disc gezet ipv een PS1 disc? Wat een lelijke graphics en een kudt besturing
haha, je raad nooit wat mij vandaag overkwam Had de game al aantal maanden willen bestellen, maar is er nooit van gekomen. liep vandaag eventjes de FRS in huizen binnen, zie ik daar ineens ergens in een hoekje deze game staan met een €7,50 stikker erop . Gelijk mee genomen, de game bleek al sinds oktober 2010 daar te staan, maar niemand wilde hem hebben, nou ikke wel! \o/
ik vind het een superspel! Echter ik game vaak in korte stukjes en daar is ie niet echt voor geschikt de dialogen vooral
Wat een gare game zeg Ben al bij chapter 2 denk ik, bij die lumbermall ofzo maar snap er tot nu toe nog niet heel erg veel van! Mijn character snapt het gelukkig allemaal maar al te goed, dus ik maak me geen zorgen!
dat is toch nog 1? Ik vind het allemaal prima te volgen eigenlijk vanavond even een flinke sessie doen! Enige matige is de map als je autorijdt.