1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Red Steel

Discussie in 'Games' gestart door nemsis, 24 dec 2006.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren red steel ook maar eens gekocht, had tog teveel geld lol...

ik vind dit wel een goede game hoor, de controls zijn lekker en het verhaal is ook niet mis.
    ik vind het wat weg hebben van XIII dat ubi vroeger had uitgebracht.
    ook zitten de mensen te klagen over het zwaarvechten maar dat vind ik juist de max, je leeft er helemaal mee in, zeker al je je recht stelt.

msh tog een minpuntje, dat zijn de gfx, deze gfx van cod3 zijn nog beter.
    zoveel karteltjes dat er in het spel zijn en die deuren die rare kleuren hebben als je zo opend heel raar.
    had op dat vlak meer verwacht, met component cable is het eigenlijk alleen slechter geworden dan zie je de karteltjes nog meer.

maar de wii is not for gfx but for gameplay en daar zijn ze met deze game goed ingeslaagd.

nu nog effe een vraagje, ik zit nu in het derde level, wanneer ik zo een the matrix toestand krijgen.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die krijg je vanzelf. Deze focusmode krijg je zodra je in het level Harry's Bar komt.

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg hebben jullie dat ook dat de ondertiteling niet volledig op het beeld, tv kan

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de game nu ook nog interessant om te spelen? Na een dikke maand..
    Ik ben namelijk nog steeds aan het twijfelen of 'ie wel de moeite waard is of dat ik het na 10 uur wel gezien heb.

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat als deze game een online multiplayer optie had dat Red Steel een grote hit geworden zou zijn. Jammer dat het zo lang duurt met het online gamen op de Wii. Bij de DS ging dat vrij snel.

Ik heb de game niet lang gespeeld, omdat ik hem had geleend. Maar ik heb precies hetzelfde gevoel als jouw. Ik vindt het zonde van mijn 60 euro om hem aan een spel uit te geven als ik hem daarna niet meer speel. Vooral aan een shooter. Dan koop ik wel R6 op de 360 ofzo.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb dit spel gespeeld bij een kameraad, en vond het echt zwaar tegenvallen. De grafics waren 3x niks en de besturing vond ik ook niks. Kan ook zijn omdat ik maar een half uur heb gespeeld maar het kon mij niet echt boeien, tis leuk die nieuwe controls dat je zelf kan aimen met je controller maar verder :eek:

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb idd ook dat het onderste gedeelte van de ondertiteling niet op beeld komt. ligt dit aan het breedbeeld ofzo?:confused:

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje... is het mogelijk om in red steel met ze 2en tegen elkaar te zwaardvechten in multiplayer??? zo ja? hoe moet dit dan???

want ik zit nu wel te multiplayen, maar ik krijg of zie nergens een optie om te zwaardvechten, dus als iemand het weet, hoe?? :)

9. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    2 echte zwaarden pakken en elkaar in mootjes hakken wahaha rijmt:D

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    naar die mogelijk heid zat ik ook al te zoeken, maar je kan alleen met geweren elkaar af maken :)

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een melee move uithalen als er zo'n zwaard icoontje in beeld staat. Als je dan met je nunchuk schudt pakt je poppetje een zwaard en slaat hij daarmee je tegenstander doodt. Maar echt zwaardvechten zit er niet in!

12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ooh is dat een zwaard. Ik zat al steeds te kijken wat dat was. Maar dat komt steeds maar zo kort in beeld, dat ik er niks mee kan.

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg Red Steel morgen van een vriend om te lenen. Ik ben benieuwd of het leuk blijft na twee dagen. Ik betwijfel het namelijk erg, mede omdat hier (& op andere fora) bijna niet meer over deze game gesproken wordt. Dit is toch wel jammer, aangezien het een titel met veel potentie was/is.

Dit wordt wel voor mij de eerste keer in twee maanden dat ik de Wii ga gebruiken om een Wii spel te gaan spelen. In de afgelopen maanden alleen maar Gamecube/VC games op m'n Wii gespeeld.

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb red steel al een maand niet meer aangeraakt. Zo leuk is het niet -.-"

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Red steel is gewoon vermakelijk. Maar zodra hij is uitgespeeld is hij gewoon uitgespeeld klaar is kees. De multiplayermodes zijn niet boeiend genoeg en Nintendo heeft nog geen online netwerk... Dus ja dan ben je snel klaar. Maar de game is wel gewoon heel vet zolang het duurt!

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game sinds ik hem heb 2 keer gespeeld... Een keer de single player en paar dagen terug met een vriend de multiplayer geprobeerd. De game blijft me toch erg tegenvallen...

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was denk ik zon beetje de enige die het zag aankomen voor de wii release dat dit een crap game zou worden. in die filmpjes zag ik precies wat me zo ergerde aan XIII (multiplayer) erg slechte crosshair besturing enzo.

18. Cybercon

Cybercon Guest

En dan zijn er nog mensen die hardnekkig vol blijven houden dat Red Steel niet dé hype van 2006 is, nou dat is het dus zeker wel. Alleen van die amateuristische E3 presentatie lag ik al in een duik.

19. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik laat mijn Red Steel nog maar een paar maandjes liggen denk ik. Stof happen zal hij 8) Kut missie -.-'

Deel Deze Pagina