1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

reden waarom jij je xbox had gekocht?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thaking, 1 jul 2002.

1. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Beste specificaties, heb dit zwaar bestudeerd uit interesse. De bandwidths, de ipc's, de chipsets, de memory architecture, alles wat er over te vinden was. Hiermee kom je erachter dat de PS2 echt WAY outdated is en dat de GameCube qua snelheid wel iets dichter bij XBOX staat dan de MHz aangeeft, maar nog steeds wel lager is en er daarnaast een minder mooie graphics engine gebruikt wordt om de performance op te schroeven.
    - Microsoft, veel mensen zeuren er vaak over, maar ik vind persoonlijk dat ze erg mooie produkten maken die vaak veel beter op de klant gericht is dan de produkten van de concurenten. Bovendien hebben ze behoorlijk wat financiële middellen.
    - Microsoft heeft een perfecte set tools gemaakt voor developers die het makkelijk maakt om op de Xbox te programeren, dit terwijl normaal de consoles bekend staan om complex programeren, hier draagt ook de meest uitgebreide graphics engine to date aan toe.
    - Daarbij komt nog dat ze verreweg de gaafste upcoming games list hebben en deze in lengte bijna gelijk is aan de PS2.
    - Tot slot, de DVD-speler, het feit dat er een harddisk inzit en dus niet stiekem ook een memorykaart bij de prijs moet optellen terwijl ik er niet eens al mijn games op kan saven, de broadband only benadering van Xbox-Live en dat ook deze al in de box zit.

En een klein beetje de reclame 'Champagne' ;)

2. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ikl: ieder zo z'n eigen redenen, toch? ;)

3. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    OP de XBOX zijn veruit de beste games vind ik , op de cube is er geen leuk spel. Perfect dark misschien maar die kwam ook op de xbox(TOCH?).

4. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    /me bought Xbox omdat:
    1) hij heeft mijn type games: Simulaties, race, arcade
    2) is BETER dan de Xbox
    :cool: is beter dan mijn PC (Speelde toch aaleen maar games)
    4) net als 3 ik speel bijna aleen maar games
    5) tis tijd om weer bij de tijd te komen
    6*) MS doet het rete goed zo... (deed ie al hoor zal is vertellen over ziijn eerste werknemers)
    7) als het zo door gaat komen ze ook nog is boven in de top vande console markt

*over zijn werknemers:
    Toen gates zijn bedrijf dus opzette had hij nog niet erg veel geld dus hij betaalde zijn eerste werknemeers met aandelen in zijn markt, nadat MS dus toen een succes was geworden zijn zijn eerste werknemers nu dus miljonairs en krijgen kortingen op alles van het heden( hoezo mazzel pkken=( }:] )

5. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    1. ik een gameconsole wilde naast mijn vette PC om te kunnen gamen met vrienden in de woonkamer op een groot scherm
    2. die console de beste graphics etc moest leveren (mooiste games & beste specificaties)
    3. die console DVD films moest kunnen afspelen (extra functionaliteit)
    4. die console games moest hebben die ik en mijn vrienden leuk vinden (racen, vechten & andere leuke multiplayer games)
    5. die console nog lang mee moet kunnen, nieuwste van het nieuwste dus

Na het lezen van vele reviews & andere berichten etc, kwam ik tot de conclusie dat het een Xbox moest worden.. De reward pakket aktie heeft daarbij ook geholpen omdat ik hem voor €299,-- heb kunnen aanschaffen en toch 2 games + controller gratis erbij heb gekregen..

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat ie de beste is en omdat mijn collega een PS2 heeft (de sukkel!) en omdat de prijs fix naar beneden is gegaan (dat was mijn drempel) en omdat mijn PS1 verouderd was en omdat ie online gamen in de standaard uitvoering ondersteunt en omdat ik Halo fantastisch mooi vind.

Say no more! :)

7. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eigenlijk van plan om de X-box pas na de zomer/rond de kerst 2002 te gaan kopen (lagere prijs en meer games beschikbaar.) totdat ik van die "reward-pack" actie hoorde : dus vervolgens voor 299 euro die x-box gekocht en een tijdje later mijn bijbehorende reward-pack ontvangen.

Voor 299 euro zonder reward pack had ik hem dus zeker nog niet gekocht en nog een half jaar gew8 , maar dit was wel zo'n groot voordeel.....:)

8. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    als pc-vervanger.
    p2 350 kan niet meer echt mee.
    en voor de prijs van een mobo+processor (mijn huidig mobo heeft geen agp:mad:) heb ik al een xbox...

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Beste graphics, DVD, lekker lomp :D , leuke spellen. Door de prijsstijging heb ik hem meteen gekocht, ik wou hem toch al, maar hij was me nog te duur.

Laatst bewerkt: 2 jul 2002
  10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Gezien de grootte, had ik voor 2 redenen:

- Goede stevige boekensteun
    - XBOX logo op de plaats van mn BMW logo :D

Uiteindelijk staat ie dan toch naast mn PS2 af te koelen van meerdere partijen intensief gamen met de mooiste games in town :)

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    - Lekker lomp en stoer uiterlijk
    - De beste specs
    - Microsoft
    - De meeste titels die mij aanspraken (GP4, Project ego, Toejam & Earl III, Crimson skies)
    - Erg goede controllers (heel erg sterke rumble)
    - En last but certainly not least: De harde schijf!!! Dit geeft echt wel veel meer mogelijkheden voor developers om grotere spelwerelden te maken die vloeiend blijven lopen)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Excellent argument. The one and only. En ik ben het er meer eens. De Xbox is de enige console die beter is dan de Xbox. :) :)

13. Flood

Flood Guest

ik wilde eigenlijk een cube totdat ik dacht, he de xbox is nou al uit:
    gewoon kopen...
    en klaar dat was mijn reden

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik kon er niet tegen om allemaal mooie console games aan mijn pc voorbij te laten gaan en toen dacht ik laat ik ook maar meteen de beste console nemen.

15. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat:

- Ik altijd een Nintendo fan was en eigenlijk zat te wachten op de NGC, maar me gelukkig op tijd realiseerde dat daar niet de titels op uit kwamen waar ik eigenlijk op zat te wachten en dat de X-doos me veruit alles kon bieden wat ik persoonlijk leuk vind.

Heb er nog geen seconde spijt van gehad iig!

16. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een XBOX gekocht, omdat het de meest krachtigste machine was !!! Met mooie graphicks.

17. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox is gewoon leuk, ziet er mooi uit.

18. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox=THA BOMB:9 :9 :9 :9 :9 :9

Deel Deze Pagina