1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reflex GT 3 - FIFA 11 1v1 LAN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 23 mrt 2011.

  1. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Reflex GT 3
    www.ReflexGT.com

    UPDATE
    De inschrijvingen zijn geopend.

    [​IMG]
    FIFA 11 - 1v1 - LAN
    Beste FIFA spelers hier op Xboxworld. Reflex GT gaat er een 'last minute' FIFA 11 1v1 toernooi doorheen knallen, en wel op LAN! Een officiele aankondiging zal later deze week verschijnen, maar gezien het voor mogelijke deelnemers handig is om nu alvast te weten waar/wanneer/wat deze LAN gaat inhouden, post ik hierbij een alvast een onofficiele aankondiging, exclusief op XBW.

    • Reflex GT 3
    • FIFA 11 1v1
    • Zaterdag 16 April 2011
    • KaoS Gamecenter te Weesp
    • Tussen 12:00 en 17:00, staat nog niet 100% vast
    • Inschrijfkosten: 15 euro pp
    • Prijzenpot: minimaal 300 euro

    Reflex GT in het kort
    Reflex GT is een redelijk nieuwe toernooi organisatie in Nederland, doelend op competitief Xbox gaming, georganiseerd vanuit Xbox gaming clan Team Reflex. In het verleden hebben wij al met succes online toernooien georganiseerd (300+ deelnemers). Na een inactieve periode is sinds vorig jaar is de stap gezet naar het organiseren van LAN toernooien, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. Reflex GT 1 en 2 coverde Halo: Reach en Call of Duty (MW2 & BO), waarbij RGT2 meer dan 110 deelnemers had, voornamelijk buitenlanders speciaal overgevlogen om te gamen voor 2400 euro aan prijzengeld. De online livestream, met commentatoren, had meer dan 21.000 unieke kijkers. Bezoek de Media sectie op de Reflex GT website voor visuele impressies. www.ReflexGT.com

    Naast Halo en CoD kan FIFA natuurlijk niet ontbreken aan de line-up van onze LAN toernooien, vooral hier in Nederland waar FIFA nog altijd 1 van de populairste competitieve Xbox game is, met Xboxworld als thuisbasis te noemen. Begin juni staat er weer een grote Reflex GT LAN (4) op de planning voor Halo, Call of Duty, maar ook voor FIFA. Om mezelf en mijn vrijwilligers bekend te laten maken met het organiseren van FIFA toernooien is dit toernooi in het leven geroepen. Bij Reflex GT 4 is het de bedoeling dat het FIFA toernooi op Europees niveau wordt gehouden. Daarom is het belangrijk voor ons om eerst ervaring op de bouwen: dit toernooi, Reflex GT 3, puur en alleen FIFA, doelend op de Nederlandse FIFA community. Hoe groter het succes wordt van deze LAN, hoe grootser RGT4 begin juni zal worden. Kortom, ik ben afhankelijk van jullie deelname en support!

    Team Reflex heeft zelf een stevige groep FIFA gamers die meehelpen om dit toernooi tot een succes te maken. Verwacht naast een hoop kwaliteit dus ook een correcte manier van competitief FIFA spelen. Verwacht vergelijkbare omstandigheden als op RGT1 en 2, dus ook een professionele online livestream. Hieronder een impressie.

    [​IMG]



    Als organisator ben ik zeer bereikbaar en sta ik middenin de community. Vraag hier alles en ik beantwoord snel!

    Antwoorden op mogelijk jouw vragen:
    @ Mods: Ik heb al vaker promotietopics gemaakt hier op Xboxworld voor Reflex GT toernooien, welke allemaal behouden bleven. Nogmaals bedankt daarvoor. Deze keer gaat het om een LAN toernooi, maar ook weer 'nonprofit'. Reflex GT is mijn eenmanszaak waar ik momenteel alleen nog maar in investeer, lees 'verlies mee draai' en weinig mee uit haal financieel gezien. Excuses als dit in het verkeerde forum staat, het gaat hier namelijk niet zozeer over 'Live Gaming', maar ik vond geen geschikter forum.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  2. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nice shit, heb net fifa11 binnen :D
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom helemaal in Weesp?:+
    Wat worden de regels omtrent custom tactieken en teams?
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Weesp ligt denk ik het meest Centraal van NL?
     
  5. Successively

    Successively Guest

    Ik doe zeker mee!

    Nee, Weesp ligt niet echt centraal, ligt naast Amsterdam ongeveer. Die prijzenpot hé, hoe word die verdeeld? 70/20/10 ofzo?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2011
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat worden heerlijke saaie zeer defensieve Real Madrid / Barcelona / Chelsea matches :D Misschien is een Clubs LAN wel een idee? Al zou dat organisatorisch gezien wat lastig worden
     
  7. Successively

    Successively Guest

    Ach dat zou een gratis win voor dF zijn. ;)
     
  8. El Jefe

    El Jefe Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zeker bij!!! Eindelijk ook Fifa op de ReflexGT:thumbs:.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb wel zin om me in te schrijven, hoe is de prijzenpot verdeeld?
    Hebben de nummers 1-4 winst of komen de nummers 5-8 al boven hun inschrijfgeld uit?
    En gaat er ook een bedrag naar Reflex zelf?
    Heb geen zin in een tournooi met 128 man waar er maar een paar in de prijzen vallen..
     
  10. Successively

    Successively Guest

    Viktor, als je komt en we moeten tegen elkaar, dan wil ik wil dat jij Ajax neemt, dan pak ik FC Twente. :D
     
  11. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook zeker bij :thumbs:
    De informatie wat betreft regels word z.s.m. bekend gemaakt. Houd www.reflexgt.com en dit topic in de gaten. Voor andere vragen kun je nog een een private message hier sturen of een message naar me op XBL:
    Reflex Spawn
    _0/
     
  12. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    dopeshit gek
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Kom bijna elke dag in Weesp, dus weet wel waar het ligt :9 Maar imo ligt het vrij centraal in Nederland. Het is niet zo dat de LAN in Middelburg, Maastricht of Groningen ofzo ligt ;)
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Middelburg 8)
     
  15. Successively

    Successively Guest

    Sorry meneer.
     
  16. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me zeker vet. Is Weesp makkelijk te bereiken vanaf Amsterdam?(Iemand miss samen reizen?)
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Vanaf Amsterdam super makkelijk met de trein, duurt maar 20-30minuutjes.
     
  18. Reflex Boadie

    Reflex Boadie Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er sowieso bij :D
     
  19. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel wat meer gebluf verwacht hier op XBW, waar zijn alle fifa boys?
     
  20. Successively

    Successively Guest

    Kunnen we ons al inschrijven of moeten we daar gewoon opdagen en spelen?
     

Deel Deze Pagina