Ah FUCK! Dit is echt zó vet man, waarom heb ik dit niet gezien . Is het al duidelijk wanneer de volgende plaats zal vinden?
10 Niveau was wel redelijk goed. Er was zelfs iemand die net FIFA had gekocht en die heeft zelfs ook volgens mij nog redelijk tegenstand geboden. Alleen jammer dat de top 3 alleen maar uit Poule B kwamen
Als organisatie was het niet eens zo heel erg, al moet dit natuurlijk veel beter kunnen. Als iemand nog tips voor ons heeft om de fifa spelers beter te bereiken. Heb namelijk het idee dat we de spelers gewoon niet bereikt hebben. Horen we het graag
In de eerste wedstrijd kwam bij hem geen pass aan en bij de tweede wedstrijd kwam er bij mij geen pass aan. Althans ik heb op het toernooi niet echt lekker kunnen spelen
Misschien gratis maken en zonder dat iemand van alles moet meenenem ? Ik hoorde ook van Lan's dat je je eigen xbox mee moet nemen...tja..
Als het gratis is dan is er waarschijnlijk ook geen hoge/redelijke prijzengeld. En als je goede spelers wilt aantrekken dan moet er toch wat te winnen vallen.
Enige wat je moet meenemen is een controller, je disc en een usb stick. Wat is daar de grote moeite aan? Gratis maken gaat heel moeilijk, op dit moment heeft het evenement eigenlijk geen sponsors. Maar thanks voor je advies, zal eraan denken
Ik bedoelde het niet lullig, maar je vraagt om tips.... Ik denk dat als je een Fifa LAn organiseerd het pas echt goed doet als alles geregeld is, Geen controller mee, geen disc....
Wil jij er een gaan regelen dan ? Trouwens Alpine, zou ik daar kans maken?? Want dan ga ik volgende keer wel
Natuurlijk maak jij geen kans. Als jij komt dan zou mijn eerste overwinning tegen jou zijn op een toernooi Revenge voor al die wedstrijden die jij hebt gewonnen in de laatste minuten