1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reflex GT - Gratis online toernooien met prijzen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 7 mei 2009.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel. Voortaan zal ik alles beter doorlezen ;)

2. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    :)

3. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Deze post is voor mij bedoeld ?:eek:

Zo ja dan even me verklaring: De eerste dag dat bekent was dat we tegen elkaar moesten hebben we elkaar toegevoegd. Daarna heb ik hem een bericht gestuurd wanneer ik online zou zijn. De 3 invites die ik had gestuurd waren verspreid over 3 dagen. Dus gisteren had ik me laatste invite gestuurd maar toen die weer niet reageerde heb ik maar via dit forum gezegd dat hij niet accepteert. Het is dus niet zo dat ik gisteren even snel heb geprobeerd hem te inviten.

Ik snap dat het voor jou ook erg kut is als matches niet worden gespeeld. Er zit veel tijd in het organiseren e.d. Het is ook gewoon jammer want als mensen niet accepteren of niks laten horen dan krijg je een half gespeeld toernooi en dat is gewoon niet leuk.

Je moet misschien de regel maken, wanneer iemand niet komt opdagen, is hij het volgende toernooi verbannen. Als hij weer mee mag doen met een toernooi erna en daarna weer niet op komt dagen, krijg diegene gewoon een toernooi ban en mag hij met geen 1 toernooi meer mee doen.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben door naar de derde ronde:)

5. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die post was niet voor jou bedoeld maar voor JoJo. Ik had jou al in Round 2 geplaatst ;). Wat je verder zegt: idd idd, eens eens.

Reflex GT heeft nog niet de positie om die regel in te voeren: we zijn nog maar klein en beginnen net, we hebben ELKE deelnemer nodig, daar zijn we momenteel 100% van afhankelijk. Hoe groter Reflex GT wordt, hoe minder afhankelijk we zullen worden van een enkele deelnemers hier en daar, hoe eerder we die regel kunnen invoeren. Thanks voor het meedenken iig. :thumbs:

@ Victortje, gefeli! :b:

6. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Reflexgt.com was niet te bereiken hier het resultaat van me match:
    Match 26
    (4) Melk NL vs. (21) rodryu
    RESULT: 3 - 0
    Game 1 Score: 3 - 2
    Game 1 Picture/Video (optional):
    Game 2 Score: 3 - 2
    Game 2 Picture/Video (optional):
    Game 3 Score: 3 - 1
    Game 3 Picture/Video (optional):
    Game 4 Score:
    Game 4 Picture/Video (optional):
    Game 5 Score:
    Game 5 Picture/Video (optional):
    Comments:

7. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap nie dat je bij SFIV geen Seth mag kiezen en bij FIFA wel Man United.
    Verschillende spelen maar komt op hetzelfde neer. Bij de laatste 16 van dit toernooi zijn er 11 Man United.
    Makes sense

Deel Deze Pagina