1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Release Metal Gear Solid 3

Discussie in 'Games' gestart door MegaHerz, 17 nov 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    MGS3 speelt zich af in 1964 of zo toch?
    hadden ze toen al zo'n geavanceerde communicatie manier als de codec?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja het speelt zich in de jaren '60 af, ik zou niet weten of zoiets als de Codec al had kunnen bestaan. Ik zou het niet weten...... Maar er zijn ook wapens waarvan ik me afvraag of deze er al waren in de jaren '60. Maar goed, het maakte mij iig geen bal uit of dat zo was. De manier hoe je van camouflage pak wisselt en dieren eet is ook niet echt realistisch. Maakt allemaal niet echt uit, het is echt een wereldspel.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat betreft de Snake character, wie is het nu?

Naked Snake is de codenaam die ik steeds terug zie op het internet. Is dit nu toch Big Boss uit wiens genetisch materiaal later de klonen Solid Snake, Solidus Snake en Liquid Snake werden voortgebracht?

Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij is het idd Big Boss. Op een oude presentatie van Konami op een of andere beurs hadden ze overal letters geplaatst die de naam "Big Boss" vormden. En op het hoesje zie je Snake met een ooglap. En Big Boss had een ooglapje (zag ik op een tekening in mijn handleiding van MGS1).
    Bovendien, Solid Snake kán het gewoon niet zijn, MGS1 en 2 spelen veel later af en dan zou Snake in al die jaren niet zijn veroudert? En ja, hij is een kloon van Big Boss dus logisch dat ze exact op elkaar lijken. Dus je hebt denk ik gewoon gelijk.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Komt dat spul niet uit op de Xbox !?

Deze wil ik namelijk ook heel graag hebben, k'heb alleen geen Ps2
    Mss komt die nog wel .. koop ik meteen SA

:)

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah al wat bekend over de xbox versie? Ga zowieso een ps2 halen voor mgs3 }:]

7. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    dan mag je de xbox versie wel vergeten substance was beter op de ps2 dan op de box
    xbox versie had teveel framdrops die de ps2 versie niet had.
    Zal met deze denk ik weer het zelfde zijn neem ik aan dan.

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb anders nooit framedrops gehad voor zover ik me kan herrinneren.

9. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    o nee durf te wedden daar bij fortune dan al dat rook.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    lol ik ook niet :D

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zeg niet dat de filmpjes wegmoeten, maar een aantal filmpjes duren veel te lang en zijn te saai.
    Ik weet niet hoe het met het betermaken van jezelf in de rest van het spel gaat, maar het stuk dat ik heb gespeeld heb ik het toch meerdere keren moeten doen (weliswaar geen 5 minuten) maar wel zeker een paar minuten, en dat word na een tijdje storend.
    Verder een top spel!! De beste uit de MGS serie.

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh nu je het zegt :D Wahaha ja je hebt gelijk, dat was ik al helemaal vergeten, dat vond ik toen zo irritant. Het is al lang geleden dat ik het speelde.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels is net de Europese releasedate voor MGS3 voor de PS2 bekend gemaakt:

Konami heeft eindelijk de Europese releasedatum van Metal Gear Solid 3: Snake Eater bekend gemaakt. Het spel verscheen al in november vorig jaar in Japan en de Verenigde Staten, maar zal op 4 maart ook in Europa te koop zijn.

Het iets langere wachten weet Konami gelukkig wel te compenseren met enkele nieuwe features. Zo zal het enkel in de Europese (PAL) versie mogelijk zijn om de filmpjes achteraf nog eens te bekijken in het "Demo Theatre". Daarnaast kun je in de nieuwe "Duel Mode" alle bossfights, waarschijnlijk na het voltooien in de singleplayer campaing, nog eens dunnetjes over doen.

bron: www.gamer.nl

14. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Maart wordt dan weer een dure maand want resident evil 4 komt dan ook nog eens en splinter cell 3 geloof ik ook.

15. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    En Gran Turismo 4, en Devil May Cry 3 8)
    Heel veel geld kwijt dan.

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heeft iemand MGS 3 al ergens in de schappen gezien ?
    Heb de mijne bij gcshop besteld, leveren die op dag van release ? Of later pas ?

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem nog niet zien liggen.... GCshop levert op de dag van de release, verzenden dan. Je hebt hem dus niet op de releasedatum binnen. Ik hoor vaak van mensen dat ze hun bestelde games nog niet binnen hebben terwijl de games al gewoon in iedere winkel die games verkopen liggen.... Daarom bestel ik nooit bij GCshop of wat dan ook. Maar ik weet het niet zeker hoor....

18. AgentSmith

AgentSmith Guest

thanx voor de info, weet ik dat ook weer.

Mvg Eric,

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    IK HEB EM AL _O_ vandaag even gekocht dus de PAL versie.

Spel is erg tof, maar niet origineel meer te noemen. Zonder enkele spoilers te geven, wil ik alleen maar melden dat Kojima van mij niet die James-Bond intro erin had hoeven doen met zo'n typische Bond theme song erbij...

Flinke bummer vond ik dat. Ik hoop dat het spel wel wat origineler gaat worden, want Kojima heeft veel van andere spellen toegepast in dit deel. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar ik baalde er wel even van. Ik was juist zo gewend aan Kojima die originaliteit uitstraalt

20. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ik vind die Bond-intro juist erg gaaf. Zo zie je, smaken verschillen. Maar ook ik vind het een topgame.

Deel Deze Pagina