1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Release Metal Gear Solid 3

Discussie in 'Games' gestart door MegaHerz, 17 nov 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Misschien moet jij wakker worden dude. Je maakt een vergelijking tussen twee valuta's, en dat is hartstikke leuk voor je maar het heeft niets te maken met of games duur zijn. Games zijn al JARENLANG even duur, en dan bedoel ik ook echt in de tijd van de NES en de SNES. Ik betaalde vroeger voor games HFL 139,95, en dat is nooit anders geweest. Dat heeft dus niets maar dan ook niets te maken met de invoering van de Euro.

Als je goed leest dan zie je dat ik het niet duur vind voor TOPgames waarvan je zeker weet dat je er minimaal 30 a 40 uur mee zoet zou zijn. Voor een rukspel waar je drie keer mee speelt voor 10 minuten is het idd erg duur.

Het leven sinds de invoering van de Euro is duur geworden, belachelijk duur, maar de gamesbranche is toevallig een van de branches waarin de Euro helemaal niet van invloed is geweest om woekerprijzen te gaan rekenen.

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Games zijn eigenlijk alleen maar goedkoper geworden. Bij gcshop is een spel bijna nooit boven de EUR 50.

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wie weet waar die extra CD van Metal Gear te keijgen is? Voor extra camo's etc?

4. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel. Ik ben nu bij the end, en duurt echt f*ck*ng lang. Heeft iemend trouwens al het veronica magazine zien liggen in het laboratorium net voor the end. Hier ligt de tv gids van veronica met nederlandse tekst erop :) Dit vond ik wel een leuke ontdekking!

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem op 1 dag uitgespeeld. Maar vind dit niet echt een game, als je alle filmpjes weglaat blijft er niet veel te spelen over. Ziet er allemaal wel mooi uit en de eindbazen zijn wel aardig, maar vind het toch meer een film dan een game. En ik haal een game nu eenmaal om te spelen en niet om na te kijken.
    MGS op mijn Cube nog maar eens doen, die is stukken beter.

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ben nu ook bij The End. Moeilijke gast hoor.....

7. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb begrepen dat als je spel 4 dagen niet speelt (of 5) The End vanzelf dood gaat, wegens ouderdom.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    EDIT: Sorry verkeerd forum xD

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gast een dag uitspelen is super makkelijk aangezien je gewoon kan rennen en iedereen neerschieten (de ventjes doen niet echt veel damage) maar ja zo verkloot je je game experience wel, je moet gewoon sluipen en niet ontdekt worden (als ik wel word ontdekt speel ik het gedeelte opnieuw) zo ben je lekker lang bezig en blijft het leuk omdat je wil sluipen en geeft het voldoening als je een stukje verder bent (misschien heb jij het ook zo gedaan dan heb ik respect voor je, behalve natuurlijk als je het op easy ofzo heb gedaan)

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb het idd met sluipen gedaan en heb van 1 uur smiddags tot half 3 snachts gespeeld. Maar ik vind de verhouding film/game gewoon niet kloppen. Wil niet zeggen dat ik het een slechte game vind, stukken die ik kon spelen waren leuk. Alleen blijf ik erbij dat ik een game haal om te spelen en niet om te kijken, en de keren dat je naar weer een filmpje zit te kijken zijn er gewoon teveel. Moet wel zeggen dat het verhaal en de filmpjes meer de moeite waard zijn dan deel 2.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    heb je al die stomme groene kikkers ook gevonden??

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb ook de official guide hier. Als je al die kikkers vind krijg je een beloning. Wat wil het5 boek niet zeggen. Nog een handige tip om The End te verslaan.
    In het filmpje waarin Ocelot de wetenschapper bedreigd en hij vervolgens in zijn broek piest wordt door een guard ook The End naar voren gereden in zijn rolstoel.

Als het filmpje ten einde is wordt hij ook weer weggereden door de guard. Als je snel bent pak je je sniper rifle en knal je de guard en The End meteen voor hun kop. Dan hoef je niet meer tegen hem te spelen.
    Aldus het Piggyback boek :)

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sith Vegeta : nee heb niet alle kikkers gevonden, en ook niet alle eetbare dieren en fruit. Teveel games en te weinig tijd haha

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    logisch ik ben halverwege gestopt (stom stom stom) ik wou wel alles maar kreeg zo veel coole games binnen oppeens (chaos theory enz.) goede punt kan opnieuw beginnen en voila.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Beetje een kick van een oude thread, maar ik moest gewoon even kwijt hoe geweldig deze game wel niet is :cool:

Het was me helaas niet gelukt om deze game nog voor m'n vakantie uit te spelen en ook daarna had ik het er te druk voor, maar ik kon onlangs dan eindelijk toch weer verder en ondanks die pauze van een paar weken zat ik toch gelijk al weer helemaal in de game. Ik hoefde uiteindelijk eigenlijk al niet eens zo ver meer

(namelijk vanaf het stuk waar je je samen met Eva een weg moet banen door vijandelijk gebied) en stond dan ook al vlotjes oog in oog met The Boss voor de ultieme eindconfrontatie met je voormalige mentor. Echt een heel mooi gevecht qua decor en je krijgt ook nog eens goede tegenstand van haar. Jammer genoeg lukte het me echter maar niet om The Boss met gewone wapens binnen de tijdslimiet te verslaan en moest het daarom maar op een beetje lullige manier doen. Het lukte me uiteindelijk alleen maar door haar keer op keer naar me toe te lokken, haar aanvallen te blokken/counteren met CQC en vervolgens toe te slaan met die in chloroform gedrenkte zakdoekjes om zo haar stamina tot nul te brengen. Ach ja, het leverde me zo iig wel de Snake Camo op :)

Prachtig dramatisch einde ook waarin je zelfs nog tot na de credits op het verkeerde been word gebracht wat betreft de gebeurtenissen in de game. Echt heel mooi gedaan.

Er zaten een paar minpuntjes in de game zoals een paar onlogische zaken en de humor was over het algemeen ietsjes minder dan in de voorgaande delen, maar voor de rest was het weer een echt ijzersterk deel met leuke toevoegingen zoals het hele camouflage gebeuren, CQC, jezelf moeten genezen en het zoeken naar, vangen en eten van dieren en planten voor voedsel. Voor een filmliefhebber als mijzelf waren met name de vele radiogesprekjes tussen Snake en Para-Medic erg leuk over al die oude filmklassiekers. Een leuke diversiteit aan eindbazen ook en de tussenfilmpjes waren zoals gewoonlijk weer top. Persoonlijk vond ik dit dan ook het beste deel uit de reeks.

Ik wacht dan ook met smart op het volgende deel.

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Gast spoiler?????????????????????????????????????????????????????????

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb het al even aangepast, al zag ik er zelf eerlijk gezegt niet zo de spoiler van in. Ik hield het allemaal expres wat vaag zonder in duidelijke details te treden en tja dat dit het eindgevecht zou worden was op voorhand wel duidelijk natuurlijk :)

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar hoef niet te weten hoe je er verslaat en kon toch dat je boss eerder moest versllaan en daarna die general ofzo??

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er zijn heel wat verschillende manieren waarop je haar kunt verslaan, dus dat ik er vervolgens bij vertel hoe het mij dan uiteindelijk is gelukt vind ik dan ook niet echt een spoiler. Wat betreft het laatste heb je wellicht gelijk, maar ik heb het dus al aangepast. Het was iig niet mijn bedoeling iets opzettelijk te spoileren :)

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    maakt me ook zeer weinig uit maar misschien irriteren anderen zich er heel erg aan dus kan je het best zo vroeg mogelijk waarschuwen (niet dat er nog veel in dit topic zitten geloof ik)

Deel Deze Pagina