1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Release Xbox 360 en prijs

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 15 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwelkom anders hartelijk de extra functies hoor! Zal hem gebruiken als DVD-speler en Media-speler (muziek/afbeeldingen enz) maar ok het belangrijkste blijven de games natuurlijk. Maar een aantal extra functies vind ik zeer prettig :)
     
  2. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft zelf aangegeven dat ze een paar fouten van de vorige release willen verbeteren, waaronder de prijs. Ze vonden de 500 euro die ze voor de xbox vroeg dus te duur (en terecht). Ik verwacht dat de prijs ergens tussen de 300 en 400 gaat zitten. Ze maken toch verlies op elke console die ze verkopen. Kunnen ze hem beter voor 300 verkopen, en hopen daardoor een grote userbase te hebben voordat de PS3 en Revolution komen.
     
  3. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat M$ van zijn fouten moet leren en gelijk lage prijs moet neerleggen want de x doos verkocht in het begin ook amper pas toen de prijs omlaag ging werd hij pas verkocht. En ik had ergens gelezen dat er wel een pack is met halo 2.5 (gratis) ofsow
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    M$ moet gewoon een soort inruil actie op touw zetten zodat je je oude xdoos kan inruilen zodat je met korting dus een nieuwe kan kopen. Gewoon handig hoeven we die oude in december ook niet te dumpen.

    Als je naar het tijdstip kijkt is het rond sinterklaas en kerst, dus die gasten hopen op een enorme winst. Raar dat ze nooit aangeven wat de prijs zal zijn. Trouwens ik denk dat 600 euro te veel is dat was destijds de prijs van de PS 2. kijk maar naar de handhelds voor 100-150 euro heb je een DS of PSP. zelfde geldt voor de XBOX en De PS 2 die zijn kaal (dus zonder spel (en de ps 2 nog zonder mem kaart 8) ) 150 - 199 euro.

    Ik denk zelf dat de 360 rond de 300-399 euro zal kosten en ik denk gezien de naam dat ie 360 euro of 360 dollar zal kosten. _O_

    1 ding weet ik wel ik koop hem wel tegen die tijd alleen denk ik niet meteen bij de release gezien de grote prijs verschillen.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Verwacht maar een MAJOR discount plus Halo3 bij de lancering van PS3. ALs je slim bent koop je hem dan, maar ik wil hem gewoon nog dit jaar hebben
     
  6. Wilson

    Wilson Paratrooper

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er komen toch 3 versies van de X360?

    Eentje als spelconsole
    Eentje als spelconsole met DVD speler
    Eentje als spelconsole met alles wat een pc ook heeft :p

    Of heb ik het nou mis? :confused:
     
  7. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het mis :9 er is maar 1 versie van de xbox360 maar je kan wel bijvoorbeeld een grotere harde schijf kopen ofzo, maar dat mediacenter of dvd speler heb je altijd hoor. Ik koop hem op de release dag, ik kan al die extra functies wel goed gebruiken aangezien ik geen pc op men kamer heb staan :cool:
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net dat artikel op xbw gelezen en ik ga nu beginnen met sparen.

    ik heb gehoord (een gerucht) dat de prijs tussen de 250 - 350 euro zou liggen. dat zou ik wel toe doen vinden, meer dan 350 leg ik er iig niet voor neer :D

    weet iemand al hoeveel de spellen gaan kosten?
    en is nou al zeker dat ie backwarse (hoe schrijf je dat :eek: ) compatible is?

    dat er trouwens een gratis versie van live komt zonder cc vind ik wel uberrelaxed (H)
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben in December jarig. Ik haal mijn pa wel over dat hij de 360 voor me moet kopen, hij vind het stiekem ook wel interessant.

    Dus je hebt zoiezo xbox live (silver)(gratis) en dan heb je alle functies die gold ook heeft maar met silver kan je alleen in het weekend online gamen en met gold (niet gratis) altijd....of heb ik het verkeerd?
     
  10. Ik denk dat hij tussen de €1 en €1000 gaat kosten
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gryphon: Je hebt het goed.

    @ exprode: Dan heb je er nog niet zo veel aan, er zit geen toetsenbord of muis bij, het is een mix tussen console en pc, maar meer richting console...
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @gryphon, dat heb je goed + dat line gold nog wat extra functies ondersteund
    @ bill_gates, lekkere nuttige opmerking |:-

    edit/ cygnum was me voor :D
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mooi. Wij hebben wel een download limiet, dus als je connected bent download je dan veel....hmmm onmogelijke vraag. Download je op de huidige xbox veel als je online bent?
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je een 360 voor je verjaardag kan krijgen heb je het wel heel goed geregeld :eek:. Ik blijf bij $360.
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Na ja, dat weet ik nog niet of het me lukt. Ligt er natuurlijk aan hoeveel hij kost. Anders vraag ik het wel voor mijn verjaardag en kerst samen. Anders vraag ik geld, geld en nog eens geld. Dus ik kom er wel. :D
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    *Dit was voor een opmerking van de vorige pagina* excusses
     
  17. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    ik gok op 360 euro :p daarom heet ie xbox 360 (duuhh dat snap je toch zelf ook wel ;))
     
  18. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel dom om een console te noemen naar zijn prijs. Dan verlaag je de prijs en heet hij dan Xbox200 ?

    Ik wacht wel een tijdje totdat ik hem ga halen, even kijken hoe de PS3 en Revolution zijn
     
  19. Casper26

    Casper26 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    kdenk dat als Microsoft écht de concurrentie aan wil gaan met Sony ze de prijs vanaf het begin al laag moeten houden, als ie bij de release duur is zal ie voordat de PS3 komt al in prijs zakken, en de PS3 komt best snel erna (lente 2006 verwacht ik), dan koop ik hem dan wel...Maar ik vermaak me nog wel met de Xbox (1), kheb hem nog geen 1,5 jaar ...
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft wel geleerd van zijn fouten. De eerste xbox was in het begin veel te duur. Daarom verwacht ik dat ie tussen de 300 en 350 gaat kosten. Niet al te duur, zodat ie gelijk goed verkoopt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina