1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Release Xbox 360 en prijs

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 15 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt rond kerst uit! Prijs is nog niet bekend!!
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef er maximum 400 euro voor, ook omdat dat mediacenter en al die snufjes er bij zitten :cool: damn ik wil em nu al! :+
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook maar hij word cker niet over de 500, ze wouden het tog meer mainstream maken en niet egt alleen voor de gamers?
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in Januari jarig, dan vraag ik toch altijd al geld van me familie, van me ouders krijg ik ook geld, en Sinterklaas doen we ook nog steeds aan :cool: dan een beetje kerst erbij, en een beetje sparen.. jhaaa dat gaat me wel lukken :cool: 8)

    ik denk btw dat ie rond de 300 euro gaat kosten, gaat ie meer kosten, raken ze potentiele kopers kwijt, doen ze minder, gaan ze zwaaar verlies lijden lijkt mij...
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik hoef hem nog niet a la minuut. De spellen die op de release beschikbaar zijn trekken me niet echt, bovendien zijn de spellen die ik op mijn XBOX heb al meer dan zat op het moment. Ik wacht lekker af tot de prijs een stuk gezakt is en er weer leuke packs beschikbaar zijn. Dus in 2006 heb ik nog geen XBOX 360.
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Als dit waar is, dan heb je em voor de kerst en voor € 249 - € 299 :)
     
  7. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij tussen de 250 en 350, lang geen 500, dat gaat niemand kopen.

    Dat zijn doller's op TeamXbox he, dus ongeveeer tussen de 230-280€. Maar aangezien het het gierige Europa is zal het wel 320 worden ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet op meer want dan wordt het bijna onbetaalbaar voor mij. Dan heb je miss wel een xbox, maar moet je ook nog games kopen he?!
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat de xbox 360 vrij laag in prijs zal zijn? (150 -200euro ) maar dat we meer voor spellen gaan betalen ? (70 80 euro!)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Dan is de prijs juist lager in europa want de euro is hoger in zijn koers. Maar de prijzen zullen toch het zelfde zijn op een paar euro's verschil.
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijs van dit soort goederen is altijd hoger dan in Amerika. Heeft te maken met de vele heffingen die er op zitten, die in Amerika niet van toepassing zijn. Het wordt minimaal hetzelfde bedrag, maar dan in euro's.
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ja we wordt altijd genaaid in europa. er wordt helemaal niet op gelet dat de euro meer waard is.
    De psp gaat hier ook voor 250 € in de winkels liggen terwijl ze er in amerika omgerekend maar iets van 190 € voor betalen :eek:
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Kerst ergens.
     
  14. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox360 heet zo omdat je met iedereen in de wereld kan spelen, en de aarde 360 graden is...
    dusjah:);)
     
  15. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    de naam 360 komt van een of andere phylosoof die het over gamen de wereld en de mensheid had.. heeft dus totaal nix te maken met een rondje
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zoals Godzilla al zei. Voor iedereen...
     
  17. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit waar is, ga ik wellicht het kopen...
    moet voorstellen in euro's :9... de euro doet f*cking veel beter dan de dollar... dus het zal geloof ik rond € 200-220 zijn:)
     
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, als ik deze verwachtingsprijzen zo lees vind ik het allang prima dat hij waarschijnljk mínder dan de lanceringsprijs v.d. vorige Box zal kosten!
     
  19. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan de invoerrechten van, 10% ofzo?, en daaroverheen komt nog de BTW van 19%. Dus als we uitgaan van die percentages en een prijs van € 210, dan kom je op ongeveer € 275 uit.

    Ik zeg niet dat het zo zal gaan maar de kans is er wel.
     
  20. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat lijkt me sterk... dat het uiteindelijk op € 275 euro uitkomt...
    de euro staat veel hoger dan de dollar als je kijkt naar de koers en de inflatie!
    en de waarde van de dollar is ook een beetje bagger... niet dat ik zo graag de dollar wil afkraken maar zo is het, nietwaar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina