1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Release Xbox 360 en prijs

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 15 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er wel wat in zit hoor.. moet je maar zien wat het verschil is tussen bv dvd's ( leege) als je die uit duitsland haald i.p.v nederland.. wij bestellen ze altijd met een groep, en dan zijn we wel 20 procent goedkoper uit.. dus het zou best kunnen dat die xbox zo duur word hoor
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De ervaring zegt ons dat de dollar/eurokoers niet zo heel erg van belang is hierin. Het zal nooit de 'werkelijke' afspiegeling zijn van de dollarprijs in euros. Zo werkt het gewoon niet.
     
  3. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    300 dollar gaat hij kosten,
    ik denk dat dat dan ongeveer 320 euro wordt, want er komen nog invoerkosten en die onzin bij.
    dan heb je de versie van 20 GB HD
    maar als je 40 wilt moet je bij dokken, en vergeet xboxlive gold niet.

    grtz
     
  4. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Volgens de laatse beursberichten worden dit de prijzen:
    $ 249 =€ 197,15
    $ 299 =€ 236,738

    Goedkoop he
    En moet je na gaan hoeveel de dollar in December waard is........

    Greetz,
    Mozilla
     
  5. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    meer dan nu!
     
  6. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je xboxlive gold wilt moet je dan een CC hebben? Dat zou echt k*t zijn man. Ik ga niet alleen in het weekend online gamen, gewoon zoals altijd 24-7:p
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, zoals zovelen, hou je geen rekening met de belachelijk hoge invoerheffingen en andere EU-zeikzooi die er bovenop gegooid wordt. Bovendien is de BTW in de USA veel lager dan in de EU. Daarom kan je eerder op €300 tot €350 euro rekenen, jammer genoeg.
     
  8. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik er best voor neertellen voor zo'n goede console. Maar ik heb ergens gelezen dat je de afstandbediening er niet meteen bijkrijgt maar los moet kopen, ook voor een headset en camara is dat. Vet balen :mad:
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, er verandert niks ten opzichte van de huidige situatie...
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wou net zeggen, bij de PC geld het al zolang headsets en cams voor de PC te verkrijgen zijn en Xbox en PS2 hebben het ook, dat je alles er los bij moet kopen. Maar had de 360 nou wel of geen USB-poort? Zou het mogelijk zijn om (speciale) toetsenborden op je console aan te sluiten?
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 heeft USB-aansluitingen. Op het moment is alleen bevestigd dat dit voor het opladen van je controller is.
     
  12. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dagen geleden had ik op teletekst gelezen dat Microsoft de X-box 360 rond de kerst uit wil gaan brengen, ik weet niet of deze informatie klopt, maar het zal best kunnen! Hij gaat naar mijn idee 250 dollar kosten, dus hier in europa rond de 300 euro.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja waarschijnlijk nog voor de kerst. Als ik het goed heb staat de release in de US voor November. Zullen wij een maandje later ofzo wel aan de beurt zijn.. :)

    Of komen ze nou tegelijk? Confused... Nou ja in elk geval dit jaar nog! ;)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind 300 echt focking goedkoop!!! Had het veel duurder verwacht. Was de "oude" xbox niet veel duurder in het begin???
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    500€ had ik met de release van Xbox 1 neergelegd met alleen een controller erbij. Volgens mij gaat de 360 ook rond dit bedrag hangen.
     
  16. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    dan wacht ik wel weer ff voordat ik mijn xboxie koop.. de eerste xbox hebbik ook voor 200 euro.. met 2 controllers en een game.. maar zowieso zijn ze dit keer goedkoper i.v.b met de ps3.. daar moeten ze wel mee concureren.. als der 100 euro tussen zit ( playstation goedkoper dan xbox) dan zullen veel mensen voor de ps gaan want die is uiteindelijk krachtiger.. alleen de gamers die echt alleen voor de xbox plat gaan zullen dan de x kopen denk ik.. de huisje boompje beestje families zullen dan voor hun kinderen eerder een ps3 kopen..
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Juist, ouders die nog een console kopen voor hun kinderen, kopen een Nintendo, Revolution in dit geval. Met Donkey Kong, Pokemon, Mario, Yoshi en meer hebben kleine kinderen dolle pret en waarschijnlijk word Nintendo weer net wat goedkoper dan MS en Sony. Kinderen die niet echte die-hard gamers zijn, maar graag een console willen hebben, vaak in samenwerking met hun ouders, zullen voor de PS3 gaan. Als ik de laatste info bekijk, sta ik meer aan de kant van Sony. Ik koop sowiezo 1 van de consoles en op het moment zou ik voor Sony gaan, ondanks de kotsmisselijkmakende controller. Persoonlijk kan ik Halo(:cool: wel missen, niet dat het slecht is, hij is zeker goed, maar niet mijn favo genre. Het zijn RPG's als Fable(2) en misschien Oblivion die ik erg moet missen als ik voor sony ga. Daar tegenover staat dat ik GT5, Final Destination en SOCOM kan spelen. Eerst de prijs eens afwachten.

    Nu zou ik voor de PS3 gaan, maar als de 360 €50-100 goedkoper word, dan koop ik bijna zeker de 360 wel.
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ...edit...
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit had ik al ergens gepost maar hier nog maar eens. Het gaat hier over de prijs van de Console.

    Mijn vader las in de Volkskrant dat de XBOX 360 tegelijk in de winkels ligt met 25 tot 40 games.


    XBOX1 release=400:2=200 400+200=600
    Dus schat de XBOX 360 dan maar op zo'n 600 euro!
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, dat laatste bericht waardeer ik niet zo o_O

    dat zou betekenen dat games een stuk duurder worden :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina