Waarschijnlijk oktober dit jaar inderdaad, of begin 2007. 20 oktober, heeft Konami dat bevestigd? En is dat wel de Europese releasedatum?
Er is vaak onduidelijkheid over releasedata! Dus als er aanmerkingen zijn/releasedates niet kloppen, geef dan SVP dmv een bron de volgens jouw juiste releasedate om de lijst up to date te houden.
pfff zitten 10 spellen in die lijst die ik moet kopen wel klote dat al die goeie spellen zo laat komen
Of dat bevestigd is door Konami weet ik niet, maar de releaselijsten op Micromedia kloppen altijd. Ze zetten er alleen een release-datum bij als ze het ook echt zeker weten. Misschien dat jij deze site ook eens moet bezoeken Dan kan je er een kleintal releasen bijzetten op je lijst
hier staat dat overlord in Q3 2007 komt http://www.gamespot.com/xbox360/action/overlord/index.html ............. en het stond een tijdje terug dacht ik ook in xboxmagazine.
hehe ik zit als sinds de launch van de 360 naar nine ninety nine nights uit te kijken. Hij zou er bij de launch in eerste intantie al moeten zijn geweest
juist heb hier hetzelfde probleem, toen dacht ik dat hij in mei/juni zou komen, en nu duurt het nog langer. maar ik wacht liever een half jaar zodat het spel echt top word inplaats van dat het afgeraffeld word !
Ik speel nu Chromehounds en daar zijn tot nu toe alleen nog maar japanse servers van aan 't draaien. En bij sommige japanse spelers zie ik Ninety-Nine Nights al met een gamerscore van 600 staan. (Vb: Gamertag: konisiki). Dus mag ik aannemen dat het spel al klaar is en misschien hier of daar een kleine aanpassing geniet voor europa..
ik kijk zelf het meeste uit naar de volgende spellen, die ik zeker moet hebben! Splintercell Double Agent Brothers in Arms: Hells Highway Call of Duty 3 Rainbow 6: Vegas damn, was het maar vast zo laat ^^
Mag de lijst op alfabetische volgorde? Eerst op datum en dan op alfabetische volgorde bedoel ik eigenlijk. Nu staat er bij november een lijstje met allemaal games door elkaar. Of zeur ik nu Edit En i.p.v. er een plaatje van te maken, kan je beter text gebruiken, dat is makkelijker aan te passen. Doe het dan zo: Juli 7 - Chromehounds 7 - Dynasty Warriors 5 7 - FlatOut 2 7 - Over The Hedge 14 - Aeon Flux 2 14 - Lord Of The Rings: BFME II 14 - Prey Augustus 16 - Ninety-Nine Nights 22 - Madden NFL 2007 etc. Is makkelijker toch?