Het spel ligt in Japan al in de winkel, in de VS dacht ik ook al...... Maarja zo gaat het wel vaker dat Europa als laaste aan de beurt is(het word gelukkig minder)
99nights was volgens geruchten al sinds april uit in japan!! en word dus al door de meeste xbox360 gamers daar gespeelt!! en waarom het zo lang duurt! mag god weten....Maar ik weet dat wij nog moeten w8 en dat de release volgens mij aug/sep is!! En dead rising kwam toch ook in Aug uit??? Naja ik w8 wel!! en leuke lijst!! w8 vooral op gears of war!! super die game!!\o/
Klopt. 99Nights lag al in April in je japanse winkels. Heb een japanner in m'n friendlist en die speelde dat toen. Ook dat Mechant...(nog iets..) had hij ook al. Komt hier dacht ik in September uit. Voeg hem maar toe: kenpa123.
mijn top 5 waar ik dus echt naar uitkijk deze herfst, winter: 1. PES 6 2. Splinter cell: DA 3. Call of duty 3 4. Brothers in arms: Hell's Highway 5. rainbowsix: Vegas
wel een beetje kut zo komt er niks en dan straks ineens alles wat ik graag wil hebben Ninty nine nights enchanted arms Saintrow Splintercell 4 FEAR
Ja. Ik moet in de periode augustus-januari(2007) zo'n 15 games hebben die me allemaal leuk lijken. Nu hoop ik zelfs dat er een aantal titels worden uitgesteld, anders kan ik het echt niet betalen!! Het kan natuurlijk altijd nog gebeuren dat een spel tegenvalt. @swordman: Dat is leuk, jij woont ook in Hellevoetsluis!
volgens de xbox magazine komt ninty nine nights eind 2006 maar hier staat weer dat die binnekort komt wat is het nou ?
Ik kreeg net mail van Xbox en daar staat dat ze zich opmaken van de release van Gears of war DEZE MAAND!!! dus wat is het nou 10 oktober of ergens in juli
Deze maand bereiden we ons voor op het uitbrengen van de tactische survival horror shooter Gears of War met een “win een faceplate”-prijsvraag. Check de game zelf alvast en download de trailer van Marketplace. bron: email van xbox ik denk dat hij volgende maand uitkomt
Basovic heeft de beste top 5 games die uitkomen met natuurlijk PES 6 op 1, maar je moet alleen Gears of War niet vergeten
1: Forza motorsport 2: PES 6 3: Virtua Tennis 3 4: GTR 5: Test Drive/CoD 3 Maar duurt allemaal nog zo lang