ochja helemaal vergeten..die komt dan op 2 en dan wordt het zo: 1. PES 6 2. Gears of war 3. Splintercell: DA 4/5. Brother in arms: HH 5/4. COD 3 zit een beetje te dubben tussen BIB: HH en COD 3 ik houdt veel van shooters en minder tacties dus neem ik COD3. maar de Graphics van BIB: HH vind ik echt strak.. *dus neem ik ze maar allebei of wacht ik op de reviews af ;.
die FlatOut 2 is toch alleen voor PC en XBOX, voor de XBOX360 komt toch FlatOut: Total Carnage, of heb ik het nu mis
Ik wil niet moeilijk doen, maar deze data kloppen niet allemaal. De enige echte officiele data die wij ontvangen van de uitgevers zul je hier kunnen vinden: http://archief.xboxworld.nl/release/ Dit wordt denk ik eerder een thread waarin mensen gaan 'claimen' dat ze weten wanneer een titel uit gaat komen, dat schiet niet op. Op onze releaselijst zie je de bevestigde titels en hun releasedata plus hun Nederlandse uitgevers.
Wat Kobold zegt. Deze data komen beter overeen met de releases van de games in Nederland. Ik zal proberen om de release-lijst van xbw te verwerken in de startpost.
Echt gestoord ja, voordat de eindmaanden van het jaar in gaan en die zijn al te duur met titels als Gears of War, Forza 2 en weet ik veel, wordt september een belachelijke maand met absurd veel games.... Ik heb nog de geheime hoop dat wat titels uitgesteld worden, maar goed, dat is ook uitstel van executie.
Je kunt toch ook één van de titels kopen die je graag wilt hebben, deze uitspelen en dan ruilen tegen een ander spel dat je ook graag wilt hebben? Als je alle vette spellen in het bezit wilt hebben is het wel een duur grapje.
ja zit wat in maar ik wil die spellen gewoon hebben in september Ninty nine nights Saintsrow Enchanted arms Splintercell DA
Ik zag op Xbox.com dat Gears Of War vermeld stond met een precieze datum, namelijk: 2 oktober. Is hier al meer over bekend of is dit weer een datum die we niet serieus moeten nemen omdat die toch weer wordt uitgesteld of iets dergelijks.. Product InfoGears of War® Developer: Epic Games, Inc. Publisher: Microsoft Game Studios Genre: Action Release Date: 10/2/2006 (Hier dus 2/10/2006) Console: Xbox 360 Xbox Exclusive
Errr... waarom staat Halo 3 bij november . De trailer lijkt me nogal duidelijk , als je dat soort speculatie's gaat geloven "omdat het dan net als 2 jaar terug weer in november komt" kun je bezig blijven...
Je moet ook nie die witte lijst nemen, je moet onze officiele releaselijst volgen: http://archief.xboxworld.nl/release/ Die witte lijst is een lijst met allemaal verzonnen data en speculatie, vak nergens op gebaseerd. Zeg maar de 'wij hopen maar weten dat het eindelijk niet zo is'-lijst.
Nou, ik kijk wel eens poker op Eurosport en ik vind het best tof Ben nu ook al hooked aan Uno op Xbox Live, dus je moet niet bij voorbaat kaartspellen de grond instampen . Al snap ik natuurlijk dat je geen 360 koopt voor een kaartspelletje
@supremacy NL nee ik meen het Poker word echt mijn spel, speel het bijna elke dag volgens mij een beetje verslaafd
op gamekings hadden ze het over alleen maar world wide releases dus alles op de zelfde tijd niet een week later ofzo. Waarom is dat hier dan wel ut geval?