Nee ik heb graag die feedback, ik steek zo veel tijd in de site dat ik alles zo goed mogelijk wil hebben natuurlijk! Specifiek de releaselijst, omdat wij de enige zijn die zoeits hebben (zo vaak, elke dag, geupdate waar nodig anyways) in Nederland. 29 augustus staat FIFA 07 inderdaad voor op het moment. BTW enchanted arms en splinter cell hebben nu hun definitieve datum! 14 sept, 19 okt, respectievelijk
Okay, thanx voor de update Wist niet dat Fifa zo vroeg gepland stond Weet je toevallig ook of een titel als Enchanted Arms in de preordershop komt? EDIT: Toch 29 september
games die ik zeker koop -Gears of war -FEAR -Forza motorsport -call of duty 3 hardware -vision camera!
Vorig jaar kwam Fifa 06 eind september/begin oktober uit.....direct na Far Cry Instincts.....dus ik denk ook wel dat het 29 september moet zijn. (Niet dat ik Fifa ga kopen hoor, ik ga nu alleen voor PES)
Uh, ja ik denk dat ik door je 'augustusing', ietwat het spoor bijster was en las wat ik wou lezen bij de releasedatum daaro. Stond hij toch goed te voren...
19 oktober zal het even op de mainpage in een nieuws berichtje zetten i guess om iederen op de hoogte te stellen
Voor de mensen die vertrouwd zijn met de release-datums van games op Micromedia.nl, hier een leuk lijstje van wat er komen gaat: Saint's Row - 1 september Test Drive Unlimited - 8 september Pro Evolution Soccer 6 - 20 oktober Splinter Cell Double Agent - 27 oktober Need for Speed Carbon - 3 november Rainbow Six Vegas - 24 november Forza Motorsport - 1 december
Voor een helemaal vertrouwde lijst moet je kijken op www.tothegame.com. Daar staat werkelijk alles op.
Test Drive: Unlimited: 8 September LMA Manager: 22 September The Godfather: The Game: 22 September FIFA 07: 26 Oktober allemaal van: www.xboxworld.nl En zo kan ik nog wel even doorgaan met games die hier niet of verkeerd op de lijst staan