Gears of War dacht ik dat die voor de laatste week mei staat momenteel... Dus dat is nog even wachten... 10 maart is voor mij de grote dag denk ik... Ghost Recon NBA 2k6 Fight Night 3 das nogal wat....
Doe mij maar ; Far Cry instincts:NC, BF2:MC, GR3:AW en Elder Scrolls ______________________________________________________________
Ik ga zeker Oblivion en Gears Of War kopen, dat zijn voor mij gewoon twee titels die waarschijnlijk echt een next-gen gevoel gaan geven. Ik ben bang dat ik dan nog weinig tijd over heb voor andere games, aangezien ik met TES3 nogal bezig ben geweest.
FarCry zoals het er nu uit ziet. GRAW en Oblivion lijken me ook erg vet, maar niet helemaal mijn genre. Al is de SE van Oblivion wel ontzettend geil, en een reden opzich om te kopen
Ghost Recon release: Donderdag 09 februari 2006 - Het bedrijf Ubisoft heeft de officiele releasedatum voor Ghost Recon Advanced Warfighter voor de Xbox 360 bekend gemaakt. Dit derde deel in de succesvolle serie van Ubisoft speelt zich af in Mexico City. De gameplay zal meer van hetzelfde bieden met enkele leuke toevoegingen. Zo zal het mogelijk zijn voor de speler om ten allen tijde een overzicht te houden van de situatie aan de hand van een satellietbestuurde tracking systeem. Ghost Recon Advanced Warfighter zal op 9 maart in de Europese schappen liggen. Bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=320 dat wordt dus 9 maart halen die hap!
Me to! Eindelijk Ghost Recon: AW. Oftewel, Eindelijk (voor mij dan) een TOP spel op de Xbox 360. Althans, dat verwacht ik. Ook ben ik benieuwd naar spellen als Gears of Wars en Oblivion. Maar ik wacht daar nog even af, en wil eerst meer zien voordat ik ze koop.
mmm ik denk dat veel mensen te hoge verwachtingen hebben, en zullen msh ontchoogeld zijn. ik ga tevreden zijn als hij zo goed is als ghost recon 2.
een demo van GRAW op de marktplaats van xbox live of bij een tijdschrift???? want als het op de marktplaats is ga ik meteen downloaden
Ik ga voor: Far Cry of Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter of Battlefield 2 Beetje k*t dat het alle 3 shooters zijn...welke ik moet kiezen?? Ik wacht de USA reviews ff af
Ik wil in Maart de volgende games gaan halen: -Ghost Recon 3(heb deze serie nog nooit gespeeld wordt dan me eerste game) -Far Cry 360(De Xbox versie was al heel goed,en de graphics zijn adembenemend) -Oblivion(Hopen dat tie uit komt in Maart) -Burnout(Deze neem ik als 1 van de bovenstaande niet uit komt in maart)
als je slim bent importeer je hem hijs toch regio vrij heb je hem ook nog eerder Ghost Recon Advanced Warfighter
dan kan nogal he, de games van Ubisoft komen meestal eerder uit in Europa dan in Amerika slimpie dus importeren is totaal overbodig
Kent iemand van hier trouwens een betrouwbare site met EU-release dates??? Overal waar je kijkt lees je wat anders namelijk