Ik ben benieuwd hoe het spel uiteindelijk uitpakt, het ziet er een beetje uit als een mix van verschillende games. Dit hoeft niet slecht te wezen, kijk naar Darksiders 2, maar het scoort geen punten op originaliteit. We gaan het meemaken
[yt]iyidS65BQyk[/yt] [yt]LEz6DuihKLQ[/yt] Ziet er echt wel heel gaaf uit zeg. Dit kan nog wel wat worden.
Denk niet dat deze game echt heel groot gaat worden. Zoveelste toekomst game. Maar, misschien heb ik dat wel helemaal mis. Volgende maand komt ie toch al uit? Ga zeker wel effe de demo downloaden (als die er is), want je weet maar nooit. Misschien wordt ik wel heel erg verrast. Hoop het.
Reboot lijkt me leuker eerlijk gezegd dan een HD versie.\o/ Gruwelijke setting zeg bij dit spel. Komt deze al volgende maand uit?
Misschien kun je even drie berichten naar boven lezen voordat je een vraag stelt? Ik ben een beetje bang dat de memory sequences eigenlijk maar een heel klein onderdeel van het spel gaan vormen waar nu de nadruk op wordt gelegd. De rest is dan weer vrij standaard en eerlijk gezegd vind ik de combat er niet heel goed uitzien qua animaties. Je ziet iedereen continu over de grond 'glijden'. Hopelijk fixen ze dat nog.
Heb alleen het eerste filmpje gekeken maar het ziet er naar uit dat je alleen maar moet klimmen en springen in deze game? Dan zal de fun er snel vanaf zijn imo.. vind het ook slecht dat alles aangegeven staat, met die oranje pijltjes waar je moet heen klimmen.. heb mijn twijfels nog om deze game..
http://www.destructoid.com/hunting-down-memories-in-remember-me-244919.phtml toffe impressie van het spel
[yt]SMjVPEZ9jqA[/yt] Best wel tof eigenlijk, release in juni. Even meningen afwachten, ziet er goed uit, maar onbekende ontwikkelaar.