1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reputation points weg - wat is jullie mening?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pim, 20 jun 2004.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    hmm ja, er word bijvoorbeeld als je op x-bazar een deal afslaat of als iemand iets verkeerds doet en jij zegt dat ie beter had moeten lezen (netjes geformuleerd), dan krijg je al een bad point erbij. Ik heb toendertijd meer als zat nuttige/goede/posts met veel inhoud gepost en slechts 1 maal beoordeeld met een good point voor een goede post.

Als je iets fout doet (hoeft niet eens een conflict te zijn) krijg je direct een foute beoordeling en voor de inhoudelijk goede posts word je eigelijk niet beloond. Bovendien viel me op dat er toen mods waren met een enorm hoge reputatie (nee, ligt denk ik niet aan de mods, maar aan members die willen slijmen ofzo). Naar mijn weten dus terecht afgeschaft.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo oude koeien uit de sloot halen? :{

Ze zijn al bijna een jaar weg. En het is niet zo dat het hele forum nu overhoop ligt doordat die dingen weg zijn. Ik heb ze niet gemist in ieder geval.

Deel Deze Pagina