1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

REQ: Meer variaatsie in Live Gaming.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Aremas, 23 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het wel meevallen. Inderdaad kom ik zelden Nederlanders tegen in de games die ik speel. Maar ik speel dan ook nooit MotoGP.

    Mijn games zijn MechAssault en Unreal. Ik heb inmiddels Ghost Recon uitgespeeld in de single player mode en als ik leuke coop-games op Live zijn doe ik mee. "Elkaar afslacht-games" speel ik niet; daar heb ik al MA voor. En bovendien heb ik Capcom besteld; dan slacht je elkaar tenminste met open vizier af ipv dat stomme snipergedoe...
     
  2. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    :D misschien maak ik dan toch nog kans op Assen, mijn hoogste is nl. 1.47

    Gebeurt alleen niet vaak, gemiddeld zal het wel 1.53/1.52 zijn. is dit een beetje goed? (vrijdag CC aanvragen ik loop alvast warm voor Live)

    Mugello hou ik me maar stil over, kom 2.5 secs te kort
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    1.47 is een hele goede tijd op Assen. Ik ga zometeen ook proberen die kant op te gaan. 1.52 gemiddeld is ook zeer behoorlijk. Daarmee houd 85 % van de Live MotoGPers je denkik niet bij.. (het zijn er nogal wat!)

    hopelijk tot binnenkort op Live!
     
  4. keesvantolwegen

    keesvantolwegen Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn god, wat een verschrikkelijke spellingsfouten maak jij zeg.
    Zou denken dat ik hier met een kind van 6 te maken heb.

    Variaatsie??????|:- |:- |:- |:- |:-
    Klijn??????|:- |:- |:- |:-
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook wel dat er vrij veel lag is in unreal....en als je dan juist een char met ne sniper hebt,dan zijde gedoemd om te ferliezen
     
  6. XForce1

    XForce1 Guest

    Re: Re: REQ: Meer variaatsie in Live Gaming.

    Denk inderdaad dat Aremas beter in xboxen is dan in nederlandse spelling
    ;)
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen moeten Wacked full-version gaan halen.. Een erg droge partygame die perfect geschikt is voor Live.. Partygames moet je immers met andere mensen spelen.. CU @ Wacked!:)
     
  8. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel voornamelijk de Moto GP demo, aangezien dit op de een of andere manier erg verslavend is. Zo lang ik denk, dat ik nog sneller kan, zal ik door blijven racen.

    Ghost Recon speel ik sinds kort ook. Als je in games speelt van niet meer dan 10 personen, dan is het goed lagvrij spelen.

    Mech Assault speel ik af en toe. Je moet absoluut eens een teamgame proberen met 7 of 8 elementals tegen 1 Ragnarok of andere grote Mech. Dat is echt hilarisch.

    Unreal vind ik te beperkt ten opzichte van UT2003. Als Microsoft wat dedicated servers zou neer zetten, dan zou dat het spel absoluut ten goede komen.

    Whacked heb ik nog nooit gespeeld en wat Capcom vs SNK betreft, daar twijfel ik nog over. Misschien kan iemand me vertellen of het een beetje leuk is op Live.
     
  9. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NHL 2k3 besteld nadat ik NHL 2003 van iemand anders had gespeeld.. IJshockey MP is erg cewl, en NHL 2k3 heeft Live support.. :)
     
  10. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    He sonic circle , ik heb je al een paar keer live zien racen , ik rij altijd met Redrumnl 's gamerstag, jij hebt wel de full version, toch?
    Keer battlen op een andere baan , Assen, Lemans of Phillip Island!
    Ik word ook een beetje moe van de hele tijd Mugello, maar ik ben vanavond wel sowieso online.:cool:
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    mjah, vanavond kan ik denkik niet. Maar ik zie je vast wel een keer voorbijkomen, en dan race ik graag een van die banen!
     

Deel Deze Pagina