Ik vind het wel meevallen. Inderdaad kom ik zelden Nederlanders tegen in de games die ik speel. Maar ik speel dan ook nooit MotoGP. Mijn games zijn MechAssault en Unreal. Ik heb inmiddels Ghost Recon uitgespeeld in de single player mode en als ik leuke coop-games op Live zijn doe ik mee. "Elkaar afslacht-games" speel ik niet; daar heb ik al MA voor. En bovendien heb ik Capcom besteld; dan slacht je elkaar tenminste met open vizier af ipv dat stomme snipergedoe...
misschien maak ik dan toch nog kans op Assen, mijn hoogste is nl. 1.47 Gebeurt alleen niet vaak, gemiddeld zal het wel 1.53/1.52 zijn. is dit een beetje goed? (vrijdag CC aanvragen ik loop alvast warm voor Live) Mugello hou ik me maar stil over, kom 2.5 secs te kort
1.47 is een hele goede tijd op Assen. Ik ga zometeen ook proberen die kant op te gaan. 1.52 gemiddeld is ook zeer behoorlijk. Daarmee houd 85 % van de Live MotoGPers je denkik niet bij.. (het zijn er nogal wat!) hopelijk tot binnenkort op Live!
Mijn god, wat een verschrikkelijke spellingsfouten maak jij zeg. Zou denken dat ik hier met een kind van 6 te maken heb. Variaatsie?????? Klijn??????
ik vind ook wel dat er vrij veel lag is in unreal....en als je dan juist een char met ne sniper hebt,dan zijde gedoemd om te ferliezen
Re: Re: REQ: Meer variaatsie in Live Gaming. Denk inderdaad dat Aremas beter in xboxen is dan in nederlandse spelling
Meer mensen moeten Wacked full-version gaan halen.. Een erg droge partygame die perfect geschikt is voor Live.. Partygames moet je immers met andere mensen spelen.. CU @ Wacked!
Ik speel voornamelijk de Moto GP demo, aangezien dit op de een of andere manier erg verslavend is. Zo lang ik denk, dat ik nog sneller kan, zal ik door blijven racen. Ghost Recon speel ik sinds kort ook. Als je in games speelt van niet meer dan 10 personen, dan is het goed lagvrij spelen. Mech Assault speel ik af en toe. Je moet absoluut eens een teamgame proberen met 7 of 8 elementals tegen 1 Ragnarok of andere grote Mech. Dat is echt hilarisch. Unreal vind ik te beperkt ten opzichte van UT2003. Als Microsoft wat dedicated servers zou neer zetten, dan zou dat het spel absoluut ten goede komen. Whacked heb ik nog nooit gespeeld en wat Capcom vs SNK betreft, daar twijfel ik nog over. Misschien kan iemand me vertellen of het een beetje leuk is op Live.
Ik heb NHL 2k3 besteld nadat ik NHL 2003 van iemand anders had gespeeld.. IJshockey MP is erg cewl, en NHL 2k3 heeft Live support..
He sonic circle , ik heb je al een paar keer live zien racen , ik rij altijd met Redrumnl 's gamerstag, jij hebt wel de full version, toch? Keer battlen op een andere baan , Assen, Lemans of Phillip Island! Ik word ook een beetje moe van de hele tijd Mugello, maar ik ben vanavond wel sowieso online.
mjah, vanavond kan ik denkik niet. Maar ik zie je vast wel een keer voorbijkomen, en dan race ik graag een van die banen!