Dacht juist dat die meer naar de roots ging itt de bijna third person shooters 5/6. Heb zelf geen RE meer gespeeld na 5, die ik erg tegen vond vallen. Ben erg benieuwd!!
Je mist 7 Gijs. Je mag ‘m van mij lenen. Kost je niets en kan je zien dat je al die tijd koppig was en dat 7 juist vet is. Doe nou maar gewoon
Jaaa zin in.... even vette hap van de Mac wegwerken, wat tuinkruiden halen, lichten zacht, geluid hard en lekker genieten. Laatste keer dat ik deze game gespeeld heb was ‘98/99 ofzo dus ben echt alles vergeten op een locatie na
Ik heb hem nog nooit gespeeld. Ben bij RE 3 Nemesis op de PS1 begonnen . Daar vond ik Nemesis echt tering eng in. Heb begrepen dat hier iets vergelijkbaars in zit.
Ja, er zit een soort Nemesis in. En mooier nog je hoort die gast zelfs wanneer hij een verdieping boven of onder je loopt. Bonk... bonk... bonk... he's chasing you…. Van wat ik op YT heb gezien kan het behoorlijk nerve wracking zijn. Zorg voor een goede koptelefoon voor extra sfeer.
Fucking-awesome-game!! Gfx zijn hier en daar een beetje iffy en het oogt soms wat soft maar damn ziet het er sick uit man. Die zombies zijn echt ranzig echt om te zien. Deze game zou geniaal zijn met VR maar helaas niet net als 7 een modus. Wel fijn dat mijn wijf mee kan kijken want die vind het ook vet
Haha bedankt. Ik zal er eens over nadenken Resident Evil 3 was altijd mijn favoriet. Tof.. Ik wil er vandaag ook even aan beginnen....
Soms een kleine frame drop tijdens het spelen op de X. Terwijl dit eindelijk toch niet zou moeten kunnen. Meerdere mensen hier last van?
[SPOILER start van het spel] Voor degene die geïnteresseerd zijn, maar de game niet gaan spelen. Hardcore mode ziet er bruut spannend uit. Maar één beet van een zombie nodig en je bent al bijna weg.